ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Ακρίβεια, Ελληνικά Νησιά, Κέρκυρα, Κυκλάδες, Μύκονος, Πάρος, Σαντορίνη, Τρόφιμα, Ύδρα, Χανιά,


















































Υποκρισία στην ΕΕ: Διαφθορά και ξένη επιρροή πίσω από την επιλεκτική αναγνώριση της Παλαιστίνης
Ο Σαμαράς ΔΕΝ είχε αφήσει τίποτα στο Μαξίμου για τον Τσίπρα - Οι «γαλάζιες ακρίδες» τα είχαν πλιατσικολογήσει όλα!
Έντρομοι οι Τούρκοι με το Δόγμα Δένδια για το Αιγαίο - Απειλούν την Ελλάδα με πόλεμο και καταστροφή
Τουρκία: «Κρατήστε τις ενεργειακές υποδομές εκτός πολέμου»
Πόντιοι: Το Σωματείο Δράσης «Νίκος Καπετανίδης» τίμησε την Πόντια δημοσιογράφο Ουζάι Μπουλούτ
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Απλησίαστο τείνει να γίνει το σουβλάκι και ο γύρος, καθώς η τιμή στο αγαπημένο γρήγορο φαγητό των Ελλήνων αλλά και των τουριστών έχει σχεδόν διπλασιαστεί μέσα σε δύο χρόνια.
Η άλλοτε οικονομική λύση πλέον απαιτεί γερό πορτοφόλι, αφού μπορεί πριν από καιρό με 4 ευρώ να αγόραζε κάποιος δύο τυλιχτά, αυτό όμως αποτελεί παρελθόν.
Σήμερα η τιμή για ένα τυλιχτό στις περισσότερες περιπτώσεις ξεκινάει από τα 3 ευρώ, ενώ στο κέντρο της Αθήνας φτάνει να κοστίζει ακόμη και 5,50 ευρώ.
«Στο νησί ήταν περίπου 6,50 ευρώ κι εδώ είναι περίπου 3,50 ευρώ», δήλωσε ένας τουρίστας μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του MEGA.
«Είναι λίγο ακριβό, αλλά πολύ ωραίο», είπε άλλος.
Παρόλο όμως που η τιμή στο σουβλάκι αυξάνεται συνεχώς, όπως λένε οι καταστηματάρχες, η κίνηση και φέτος το καλοκαίρι ήταν ιδιαίτερα αυξημένη, καθώς για τους τουρίστες από μια επίσκεψη στην Ελλάδα δεν μπορεί να λείπει με τίποτα το αγαπημένο ελληνικό έδεσμα.
Οι τιμές στα ελληνικά νησιά είναι ιδιαίτερα τσουχτερές.
Στη Μύκονο κάποιος θα πρέπει να πληρώσει για ένα τυλιχτό μέχρι και 9,40 ευρώ, στη Σαντορίνη 6,50 ευρώ και στην Πάρο 4,10 ευρώ.
Στην Ύδρα η τιμή του τυλιχτού φτάνει και τα 4 ευρώ, ενώ στα Χανιά τα 3,90 ευρώ και στην Κέρκυρα τα 3,50 ευρώ.
Οι επιχειρηματίες υποστηρίζουν πως η αύξηση στις πρώτες ύλες αναπόφευκτα ανεβάζει και την τελική τιμή του προϊόντος, ωστόσο όπως λένε, προσπαθούν να συγκρατήσουν τις τιμές και να μην μετακυλήσουν το κόστος στον πελάτη.
Γεγονός βέβαια που δεν φαίνεται να επιτυγχάνεται, καθώς πολλές ελληνικές οικογένειες έχουν ελαττώσει ή εγκαταλείψει τελείως την αγαπημένη γευστική συνήθεια.























































