ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Μααρίβ: Μεγαλύτερη απειλή για το Ισραήλ η Τουρκία παρά το Ιράν
Δίδυμοι σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ έπληξαν τη Βενεζουέλα
Άγριο φονικό στην Καλλιθέα με νεκρό έναν 15χρονο - Ήταν γνώριμος των Αρχών
Ο Αβραμόπουλος προσέφυγε στον Άρειo Πάγο: Ζητά την ακύρωση του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης
Ισχυρός σεισμός 6,9 Ρίχτερ στη βόρεια Ιαπωνία
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Ένα μωρό κοριτσάκι, που δεν ήταν παιδί τους, είχε ένα ζευγάρι Ρομά στην Κατερίνη, που συνελήφθησαν από την Αστυνομία.
Ο 59χρονος άνδρας και 58χρονη γυναίκα είχαν πετύχει την έκδοση ληξιαρχικής πράξης του βρέφους από το Δήμο Αθηναίων, ενώ η γυναίκα είχε αποπειραθεί δύο φορές να δηλώσει το βρέφος στην οικογενειακή της μερίδα στο Δήμο Κατερίνης.
Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία για τα αδικήματα της αρπαγής ανηλίκου, υφαρπαγής ψευδούς βεβαίωσης και διατάραξη της οικογενειακής τάξης.
Οι δύο αθίγγανοι ισχυρίστηκαν πως έλαβαν το βρέφος από μία 41χρονη Ρομά, η οποία είναι ήδη φυλακισμένη για άλλα αδικήματα.
Από εξετάσεις DNA διαπιστώθηκε πως το βρέφος δεν έχει σχέση με κανέναν εκ των τριών Ρομά.
Η έρευνα σε βάρος των συλληφθέντων άρχισε έπειτα από παραγγελία της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών, αναφορικά με τη διερεύνηση περίπτωσης δήλωσης τέκνου.
Το βρέφος, που χαίρει άκρας υγείας, παρελήφθη από αρμόδια κοινωνική υπηρεσία του υπουργείου Υγείας.
Οι δύο συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Κατερίνης, ο οποίος, αφού άσκησε ποινική δίωξη για κακουργηματικού χαρακτήρα αξιόποινες πράξεις, στη συνέχεια τους παρέπεμψε στον Ανακριτή Κατερίνης για τη διενέργεια κύριας ανάκρισης.























































