ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Δημήτρης Βαρνάβας, πλαφόν,


















































Τα «ξύλινα τείχη» Ελλάδας-Ισραήλ φυλάνε την Ανατ. Μεσόγειο - Ο νεο-οθωμανισμός θα βυθιστεί στις θάλασσές μας!
Δημοσκόπηση-σοκ στο Ισραήλ: «Νικητής του πολέμου το Ιράν»
Οι Ιρανοί αποχώρησαν από τις διαπραγματεύσεις με τις ΗΠΑ και απαιτούν επίσημη συγγνώμη του Ντόναλντ Τραμπ
Ο Τραμπ δήλωσε στο Fox News ότι εάν το Ιράν κλείσει τα Στενά του Ορμούζ, «θα τους ανατινάξω τα πέταλα»
Ο Τραμπ προειδοποίησε τους Ιρανούς για τα Στενά του Ορμούζ: «Αν τα κλείσετε, δεν θα έχετε πλέον χώρα» - «Δεν
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Τον υπουργό Υγείας Άδωνι Γεωργίαδη καταγγέλλει για ρεβανσισμό απέναντι στο ΣτΕ, ο υποψήφιος ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και πρόεδρος των νοσοκομειακών γιατρών Δημήτρης Βαρνάβας.
Όπως υποστηρίζει ο πρόεδρος της ΟΕΝΓΕ, μετά την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας που κατήργησε το πλαφόν συνταγογράφησης , ο υπουργός Υγείας αύξησε τη συμμετοχή των ασθενών στην αγορά των φαρμάκων, αύξηση που αγγίζει το 70% σε ορισμένες περιπτώσεις.
«Η απόφαση του ΣτΕ «πλήγωσε» τον κ. Άδωνι Γεωργιάδη, ο οποίος αποφάσισε να εκδικηθεί, διότι θεωρεί πως εκτέθηκε στα μάτια της τρόικας.
Αύριο λοιπόν, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, ο κ. Άδωνις Γεωργιάδης επαναφέρει με τις ευλογίες του κ. Σαμαρά το πλαφόν συνταγογράφησης με νέα τροπολογία!! Φυσικά η αύξηση συμμετοχής δεν αποσύρεται και παραμένει στα ίδια δυσθεώρητα ύψη.
Είναι πλέον πασιφανές πως η συγκυβέρνηση δεν σέβεται ούτε τις δικαστικές αποφάσεις, ούτε τις κραυγές των ασθενών και εκτελεί αδίστακτα συμβόλαιο θανάτου εις βάρος του ελληνικού λαού», υποστηρίζει με ανακοίνωση του ο κ. Δημ. Βαρνάβας.























































