ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Γιάννης Μανιάτης: Μεγάλο ατόπημα της Κομισιόν - «Δίνει» ελληνικά νησιά στην Τουρκία
Νίκος Δένδιας: «Η θάλασσα είναι ο φυσικός μας χώρος» - «Ο Άη Νικόλας σκέποι τις θάλασσες, σκέποι τον Στόλο, σκέποι
Η Ρωσία σχεδιάζει ευρεία επίθεση με βομβαρδιστικά, υποβρύχια και drones στην Ουκρανία
Ρήξη Χαμάς-Δικτύων Μουσουλμανικής Αδελφότητας: Αγνοούνται εκατομμύρια δολάρια που προορίζονταν για τη Γάζα
Διπλωματική ένταση: Η Απεσταλμένη του ΟΗΕ για την Κύπρο αποκάλεσε τα κατεχόμενα «τουρκική πλευρά της Κύπρου» - Η Νίνα Κασιμάτη
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Στον έλεγχο του ελληνικού Δημοσίου περνάει με σχέδιο νόμου ο ΟΑΣΘ, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.
Στο Δημόσιο περνάει και η περιουσία του ΟΑΣΘ, η οποία ωστόσο παραμένει προσωρινά στην κατοχή του Οργανισμού για ένα μεταβατικό στάδιο, «το αργότερο μέχρι τέλους του 2019», για να μη διαταραχθεί το συγκοινωνιακό έργο.
Σε συνέντευξη τύπου στο υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης την Πέμπτη, ο κ. Σπίρτζης τόνισε ότι στο σχέδιο νόμου προβλέπεται η ίδρυση δύο νέων δημόσιων φορέων, του ΟΣΕΘ και του ΑΣΙΘ.
Ο πρώτος φορέας θα είναι εποπτικός για τον συντονισμό όλων των μέσων μαζικής μεταφοράς της πόλης και της περιφερειακής ενότητας Θεσσαλονίκης, ενώ ο ΑΣΙΘ είναι ο φορέας λειτουργίας για τα αστικά λεωφορεία και αργότερα και για το μετρό.
Και στους δύο φορείς θα συμμετέχουν στη διοίκηση εκπρόσωποι της αυτοδιοίκησης ενώ όλες οι θέσεις εργασίας στον ΟΑΣΘ και στον ΣΑΣΘ διασφαλίζονται και μεταφέρονται στους νέους φορείς, επεσήμανε ο υπουργός Υποδομών.
«Ο ΟΑΣΘ αποκτά δημόσιο χαρακτήρα, δηλαδή, αποιδιωτικοποιείται από ένα κρατικοδίαιτο μονοπώλιο 60 χρόνων» τόνισε ο κ. Σπίρτζης.























































