ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

















































Η Νίνα Κασιμάτη απάντησε αιχμηρά στην αριστερίστικη ελληνοφοβική επίθεση που της εξαπέλυσε η «Εφημερίδα των Συντακτών» του 1,5%
Μαρία Καρυστιανού: Δόλιο χτύπημα της κυβέρνησης με αιφνιδιαστικό έλεγχο του ΣΔΟΕ
Προειδοποίηση Ερντογάν σε Ισραήλ, Ελλάδα και Κύπρο: Η Τουρκία θα υπερασπιστεί τα θαλάσσια δικαιώματά της
Ανάλυση-Jerusalem Post: Η Τουρκία στο επίκεντρο της τριμερούς συνόδου Ισραήλ, Ελλάδας και Κύπρου
Αλλάζει ρότα ο Μακρόν: Αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο συνομιλιών με τον Πούτιν, ελέω... Τραμπ
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
«Πράσινο φως» έδωσε το Διοικητικό Συμβούλιο της Αττικό Μετρό στις δύο κοινοπραξίες που διεκδικούν το έργο του 1,8 δισ. ευρώ.
Οι δύο συμμετέχουσες στο διαγωνισμό κοινοπραξίες Άκτωρ-Ansaldo-Hitachi-Rail Italy και J&P Άβαξ-Ghella-Alstom προχωρούν στην επόμενη φάση του διαγωνισμού, στην αξιολόγηση των οικονομικών προσφορών.
Αυτό αποτελεί και το καθοριστικό βήμα για το ποιο σχήμα θα αναλάβει το έργο, με την κοινοπραξία J&P Άβαξ-Ghella-Alstom να διαθέτει μικρό προβάδισμα σύμφωνα με το σχετικό πρακτικό αξιολόγησης.
Στο πρώτο στάδιο του διαγωνισμού συμμετείχε και η ΤΕΡΝΑ η οποία τελικά δεν κατέθεσε προσφορά και εκκρεμούν δύο προσφυγές στο ΣτΕ.
Το τμήμα Άλσος Βεΐκου – Γουδή είναι μήκους 12,8 χλμ. και περιλαμβάνει 15 υπόγειους σταθμούς (Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημίας, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου, Γουδή).






















































