Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλΤουρκίαΚουρδιστάνΟυκρανίαΚορωνοϊός - ΚορονοϊόςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Χιλιάδες επιβάτες που δεν «πέταξαν» για τις εκλογές δικαιούνται αποζημίωση

Χιλιάδες επιβάτες που δεν «πέταξαν» για τις εκλογές δικαιούνται αποζημίωση
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Περισσότεροι από 1.300 επιβάτες δικαιούνται αποζημίωση για καθυστέρηση ή ακύρωση της πτήσης τους τις ημέρες των εκλογών στην Ελλάδα, σύμφωνα με την AirHelp, την εταιρεία για τα δικαιώματα των επιβατών στις αεροπορικές μεταφορές).

Tα στοιχεία αφορούν σε πτήσεις εσωτερικού που αναχώρησαν από Παρασκευή μέχρι Δευτέρα την περίοδο των ευρωεκλογών, των αυτοδιοικητικών και των εθνικών εκλογών που πραγματοποιήθηκαν στη χώρα στις 26 Μαΐου, στις 2 Ιουνίου και στις 7 Ιουλίου 2019, αντίστοιχα.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την εταιρεία AirHelp, στις ευρωεκλογές και στον πρώτο γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών πραγματοποιήθηκαν περίπου 1.000 πτήσεις εσωτερικού από τις οποίες περίπου το 20% δεν αναχώρησε στην ώρα του ή ακυρώθηκε.

Συνεπώς, περισσότεροι από 420 επιβάτες μπορούν να διεκδικήσουν αποζημίωση σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό κανονισμό ΕΚ 261.

Αντίστοιχα, από τις 31 Μαΐου έως τις 3 Ιουνίου 2019, το διάστημα δηλαδή που οι Έλληνες μετακινήθηκαν και για τον δεύτερο γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών, αναχώρησαν περίπου 1.200 πτήσεις προς αεροδρόμια της χώρας.

Σχεδόν 670 επιβάτες αντιμετώπισαν κάποιο πρόβλημα με την πτήση τους, γεγονός που τους δίνει τη δυνατότητα να διεκδικήσουν αποζημίωση, καθώς σχεδόν 4 στις 10 πτήσεις δεν πραγματοποιήθηκαν βάσει προγράμματος.

Στη συνέχεια, το διάστημα των εθνικών εκλογών αναχώρησαν περισσότερες από 1.300 πτήσεις προς το εσωτερικό της χώρας, με το ποσοστό των πτήσεων που είχαν καθυστέρηση ή ματαιώθηκαν να ξεπερνά το 55%.

Επίσης, για την Κυριακή των εκλογών, η AirHelp σημείωσε τις επιδόσεις των μεγαλύτερων αεροδρομίων της χώρας, σε σχέση με τις πτήσεις και το αν πραγματοποιήθηκαν στην ώρα τους.

Υπενθυμίζεται πως ο Ευρωπαϊκός Κανονισμός ΕΚ 261 προβλέπει ότι οι επιβάτες μπορούν να λάβουν αποζημίωση έως και 600 ευρώ ανά άτομο για άρνηση επιβίβασης ή για πτήσεις που καθυστέρησαν πάνω από τρεις ώρες ή ακυρώθηκαν τελευταία στιγμή.

Μπορούν μάλιστα να διεκδικήσουν την αποζημίωση αυτή μέχρι και τρία χρόνια μετά την ημερομηνία της πτήσης τους.

Εάν οι επιβάτες δεν είναι σίγουροι για το εάν δικαιούνται αποζημίωση, μπορούν να το μάθουν άμεσα αν επισκεφθούν το site https://www.airhelp.com/el/, και εισάγουν τις πληροφορίες της πτήσης τους.

Τέλος, σε περίπτωση που οι επιβάτες αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα με την πτήση τους έχουν επίσης δικαίωμα στη φροντίδα, δηλαδή, η αεροπορική εταιρεία είναι υποχρεωμένη να τους παρέχει, γεύματα και αναψυκτικά, πρόσβαση σε τηλεπικοινωνίες που περιλαμβάνουν δύο τηλεφωνικές κλήσεις, φαξ και email.

Επιπλέον, αν οι επιβάτες θα πρέπει να διανυκτερεύσουν μέχρι να φτάσουν στον τελικό προορισμό τους, οφείλει να τους παρέχει δωμάτιο σε ξενοδοχείο και να μεριμνήσει για τη μεταφορά τους από και προς το αεροδρόμιο.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Ανησυχία για την ασφάλεια των αεροπλάνων Boeing

NASA και Boeing κατασκευάζουν «πράσινο» επιβατηγό αεροσκάφος

Περιπέτεια στον αέρα για τον Στ. Κασσελάκη – Το αεροπλάνο του δεν μπόρεσε να προσγειωθεί στη Ρόδο

Αγρότες «εισέβαλαν» στο αεροδρόμιο Αλεξανδρούπολης για να δουν τον Αυγενάκη

Τόκιο: Αεροπορικό δυστύχημα με πέντε νεκρούς – Συγκλονιστικά βίντεο

Πολιτική Απορρήτου - Στοιχεία Εταιρείας
Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr