ΙράνΙσραήλΤουρκίαΚουρδιστάνΤεχνητή ΝοημοσύνηΙσλαμικό ΚράτοςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Το σημείωμα που άφησε 41χρονος ιδιοκτήτης γηροκομείου λίγο πριν αυτοκτόνησει

Το σημείωμα που άφησε 41χρονος ιδιοκτήτης γηροκομείου λίγο πριν αυτοκτόνησει
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Μια ακόμα δραματική πτυχή της υπόθεσης της αυτοκτονίας του ιδιοκτήτη οίκου ευγηρίας στον Άγιο Στέφανο αποκαλύφθηκε, καθώς ο άτυχος άνδρας βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό πριν δώσει τέλος στη ζωή του.

Ο 41χρονος ιδιοκτήτης του γηροκομείου άφησε σημείωμα στο οποίο έγραφε ότι «είμαι ένας αποτυχημένος.

»Δυσφήμησα το γηροκομείο. Δεν τα κατάφερα. Απέτυχα.

»Πλέον δεν θα με εμπιστευτεί ποτέ ξανά κανείς. Με νίκησε ο κορωνοϊός».

Ο θάνατος του άνδρα αποδίδεται σε αυτοκτονία με κυνηγετική καραμπίνα, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες είχε κάνει δύο τεστ για τον ιό, τη δεύτερη φορά, μάλιστα, με δική του πρωτοβουλία, αφού την πρώτη δεν εντοπίστηκαν θετικά κρούσματα.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Αθήνα: Εξαρθρώθηκε κύκλωμα εμπορίας γυναικών μέσω «γραφείου ερωτικών ραντεβού»

Γυναικοκτονία Δράμα: Τρία πρόσωπα-κλειδιά καλούνται άμεσα για κατάθεση

Η αλληλεγγύη έγινε πράξη από το Allwyn Care στον Πειραιά

Πειραιάς: Για μια θέση παρκαρίσματος, 77χρονος κραδαίνοντας τρίαινα επιτέθηκε σε 44χρονο και 38χρονο

Ασπρόπυργος: Ρομά επιτέθηκαν σε πυροσβέστες για να τους κλέψουν το πυροσβεστικό όχημα

Πολιτική Απορρήτου - Στοιχεία Εταιρείας
Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr