ΤζιχαντιστέςΚορωνοϊός - ΚορονοϊόςΤουρκίαΚουρδιστάνΙσραήλΚύπροςΛιβύηΕλληνική Ομογένεια
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Γιαννάκος (ΠΟΕΔΗΝ): Νοσηλεύτρια παρέλυσε μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου

Γιαννάκος (ΠΟΕΔΗΝ): Νοσηλεύτρια παρέλυσε μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Νοσηλεύτρια που έκανε τη δεύτερη δόση του εμβολίου, στο νοσοκομείο της Κέρκυρας, παρέλυσε από το αυτοάνοσο νευρολογικό σύνδρομο Guillain-Barre, ανέφερε σε τηλεοπτική εκπομπή ο πρόεδρος ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος.

Ο κ. Γιαννάκος, μιλώντας στο OPEN, είπε πως πρόκειται για μία 40χρονη νοσηλεύτρια, μητέρα δύο παιδιών η οποία έχει υποβληθεί σε αξονική και εξετάζεται νευρολογικά, ώστε να εξακριβωθεί το τι έχει συμβεί.

«Έχουν παραλύσει τα κάτω άκρα της», σημείωσε ο κ. Γιαννάκος, ενώ ήταν απολύτως καλά στην υγεία της, προσθέτοντας ότι πρόκειται για παρενέργεια του εμβολίου.

«Έχω πλήρη συναίσθηση των λεγομένων μου.

»Το λένε και οι γιατροί εκεί, ότι είναι παρενέργεια του εμβολίου.

»Είναι μια στους 400.000, δεν λέει τίποτα απολύτως αυτό για τον εμβολιασμό, δεν λέμε τίποτα κακό για το εμβόλιο, αντιθέτως, αλλά η συνάδελφος είναι σε αναπηρικό καροτσάκι και δεν μπορεί να σηκωθεί κι έχει τρομοκρατηθεί», υπογράμμισε ο κ. Γιαννάκος.

Για το περιστατικό έχει ενημερωθεί και ο υπουργός Υγείας, Βασίλης Κικίλιας, ανέφερε η πρόεδρος των εργαζομένων Νοσοκομείου Κέρκυρας Ν. Ιωάννου μιλώντας επίσης στο OPEN.

«Μετά τη δόση του δεύτερου εμβολίου, η συνάδελφός μου, όπως και πολλοί άλλοι συνάδελφοι, παρουσίασε πυρετό, μυαλγίες, όμως την χτύπησε ακόμα περισσότερο και υπέστη παράλυση κάτω άκρων.

»Της χορηγείται η κατάλληλη αγωγή. Είναι μάχιμη, δουλεύει 17 χρόνια στην πρώτη γραμμή, χωρίς κανένα υποκείμενο νόσημα.

»Είναι τρίτη-τέταρτη μέρα σήμερα», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Αμερικανοί ερευνητές: Αγγειακή και όχι αναπνευστική νόσος η Covid-19

Παγκόσμιος Ιατρικός Σύλλογος: Κοκτέιλ εμβολίων κάθε φθινόπωρο για κορωνοϊό και γρίπη

Πανελλαδικές τον Σεπτέμβριο για όποιον μαθητή χάσει τις εξετάσεις λόγω κορωνοϊού

Το εμβόλιο της AstraZeneca αποτελεσματικό 97% στην ινδική μετάλλαξη

AstraZeneca: Τέσσερις νέες περιπτώσεις θρομβώσεων στη Γαλλία – Πέθαναν οι δύο ασθενείς

Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr