Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλΤουρκίαΚουρδιστάνΟυκρανίαΚορωνοϊός - ΚορονοϊόςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Κατέρρευσε ο σιδηρόδρομος: Νέα βλάβη στο Λευκό Βέλος – Τεράστια ταλαιπωρία για τους επιβάτες

Κατέρρευσε ο σιδηρόδρομος: Νέα βλάβη στο Λευκό Βέλος – Τεράστια ταλαιπωρία για τους επιβάτες
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Τρένο,

Ολική κατάρρευση υπέστη ουσιαστικά ο ελληνικός σιδηρόδρομος από το απόγευμα της Πέμπτης ενώ έως αυτή τη στιγμή παραμένουν σε διάφορα σημεία του δικτύου αμαξοστοιχίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ εκατοντάδες επιβάτες υφίστανται για ακόμα μία φορά πολύωρη ταλαιπωρία.

Όλα ξεκίνησαν λίγο μετά τις 5 το απόγευμα όταν το πολυδιαφημισμένο Λευκό Βέλος, το γρήγορο τρένο της εταιρίας ξεκίνησε από την Αθήνα το ταξίδι του με κατεύθυνση προς τη Θεσσαλονίκη, αλλά ακινητοποιήθηκε έξω από την πρωτεύουσα κοντά στο σταθμό της Δεκέλειας.

Πρόκειται τουλάχιστον για την τρίτη φορά που σημειώνεται βλάβη σε ένα απ΄αυτά τα τρένα.

Πηγές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επισημαίνουν στο «ethnos.gr» ότι ακόμα δε γνωρίζουν ποιο ήταν το πρόβλημα που αντιμετώπισε αν και υποψιάζονται ότι η γραμμή επαφής «έκανε κοιλιά» και πιθανότατα έσπασε ο παντογράφος του.

Η αμαξοστοιχία ακινητηποιήθηκε και οι περίπου 130 επιβάτες αναγκάστηκαν να κατευθνθούν προς… τα χωράφια αναζητώντας κάποια σκιά καθώς ούτε ο κλιματισμός λειτουργούσε στο ακινητοποιημένο τρένο.

Ακολούθως η εταιρία έδωσε εντολή να αναχωρήσει δεύτερο τρένο για να πάρει τους επιβάτες του Λευκού Βέλους και να συνεχίσουν προς τη Θεσσαλονίκη.

Το τρένο 62 αναχώρησε αλλά λίγο πριν το ΣΚΑ (Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών) έσπασαν οι παντογράφοι και υπήρξε απώλεια ηλεκτροκίνησης σε μεγάλο τμήμα του δικτύου και συγκεκριμένα από το ΣΚΑ έως την Αθήνα και λίγο πιο πάνω.

Τι σημαίνει αυτό; Οτι πρακτικά από εκείνο το χρονικό σημείο και χωρίς ηλεκτροκίνηση ουσιαστικά κατέρρευσε ο σιδηρόδρομος και έμειναν σε διάφορα σημεία του δικτύου τρένα που είχαν ξεκινήσει τα ταξίδια τους με την εταιρία να προσπαθεί στη συνέχεια να τα γυρίσει με ντιζελομηχανές.

Αρχισαν να σημειώνονται πολύωρες καθυστερησεις, ενώ πολλά δρομολόγια ακυρώθηκαν και οι χρήστες της εφαρμογής που χρησιμοποιεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να ενημερώνει τους επιβάτες δέχονταν αλλεπάλληλα μηνύματα.

Εκτός λειτουργίας έμεινε όπως είναι φυσικό και ο Προαστιακός της Αθήνας λίγο μετά τις 8 το βράδυ, ενω η ηλεκτροκίνηση στη γραμμή του Αεροδρομίου αποκαταστάθηκε στις 22.10.

Ουσιαστικά στις 10 το βράδυ:

-Παρέμεναν στη Δεκέλεια οι επιβάτες του Λευκού Βελους αναμένοντας λεωφορεία για να συνεχίσουν στον προορισμό τους.

-Η αμαξοστοιχία 61 που ερχόταν από τη Θεσσαλονίκη στην Αθήνα σταμάτησε λίγο πριν τη Δεκέλεια.

-Είχαν ακυρωθεί τα τρένα της Χαλκίδας και γινόταν προσπάθεια μετακίνισης των επιβατών με λεωφορεία και πραγματοποίηση των κύριων στάσεων.

-Τρία τρένα ήταν σταματημένα στη γραμμή του Αεροδρομίου.

ΠΗΓΗ: ethnos.gr

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Η ΕΡΓΟΣΕ υπέγραψε σύμβαση για την κατασκευή της σιδηροδρομικής στάσης στο Κρυονέρι

Ουκρανικό σαμποτάζ σε ρωσική σιδηροδρομική σήραγγα κοντά στα σύνορα με τη Μογγολία

Δυστύχημα στα Τέμπη: Βρέθηκε το «μαύρο» κουτί του Intercity στα συντρίμμια της αμαξοστοιχίας

Πολύνεκρο Έγκλημα στα Τέμπη: Φάμελλος και Ανδρουλάκης κατά Βορίδη

Τζάκρη: «Η μοναδική μετωπική σύγκρουση στην ιστορία του ελληνικού σιδηρόδρομου, με 57 νεκρούς, έγινε επί ΝΔ του Κυριάκου Μητσοτάκη»

Πολιτική Απορρήτου - Στοιχεία Εταιρείας
Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr