ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Αθήνα, Αττική, Λεωφορεία, Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, Νίκος Παππάς, Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ), Προοδευτική Συμμαχία, Στάση Εργασίας, ΣΥΡΙΖΑ, Τρόλεϊ,

















































Σφαγή Εβραίων στο Σίδνεϊ - Ένας ήρωας μουσουλμάνος επιτέθηκε στους τζιχαντιστές - Μεγάλος σεβασμός από τον Τραμπ
Σφαγή Εβραίων στο Σίδνεϊ: Ένοπλοι άνοιξαν πυρ σε γιορτή του Χανουκά στην παραλία Μπόντι
ΑΔΕΔΥ: Πανελλαδική απεργία την Τρίτη 16/12 - Ποιοι συμμετέχουν - Πώς θα κινηθούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
Αίγιο: Νεκρός ο ασθενής που γρονθοκόπησε γιατρό στο νοσοκομείο
Ο Ράαντ Σάαντ της Χαμάς σκοτώθηκε στη Γάζα
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Χωρίς λεωφορεία και τρόλεϊ θα μείνει για πέντε ώρες και την Πέμπτη η Αττική καθώς οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΑ ανακοίνωσαν νέα στάση εργασίας.
Η στάση εργασίας της Πέμπτης θα ξεκινήσει στις 11 το πρωί και θα ολοκληρωθεί στις 4 το απόγευμα.
Κανονικά θα κινούνται τα λεωφορεία στις γραμμές οι οποίες έχουν ανατεθεί στα ΚΤΕΛ, καθώς και τα υπόλοιπα μέσα.
Σύμφωνα με την ανακοίνωσή τους οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΑ που έχουν προχωρήσει σε στάσεις εργασίας όλες τις ημέρες της εβδομάδας που προηγήθηκαν, «απαιτούν συγκοινωνίες ασφαλείας, σύγχρονες, ποιοτικές, με σεβασμό στην ανθρώπινη ζωή».
Παράλληλα ζητούν «να τηρηθούν οι δεσμεύσεις της διοίκησης του ΟΑΣΑ και του υπουργείου Μεταφορών όσον αφορά τις νομοθετικές ρυθμίσεις προς τους εργαζομένους».
Ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία Νίκος Παππάς σε δήλωση του αναφέρει:
«Εδώ και 3,5 χρόνια η κυβέρνηση Μητσοτάκη απαξιώνει και ιδιωτικοποιεί τις αστικές συγκοινωνίες.
»Μειωμένα δρομολόγια με οχήματα που τα νοικιάζουμε στην τιμή αγοράς του καινούριου.
»Οχήματα που ακινητοποιούνται και πιάνουν φωτιά στη μέση του δρόμου.
»Οι ασφαλείς, σύγχρονες, δημόσιες συγκοινωνίες είναι υποχρέωση της Πολιτείας και δικαίωμα των πολιτών.
»Τις μέρες που τις απομένουν, η κυβέρνηση Μητσοτάκη να ακούσει τους εργαζόμενους σε λεωφορεία και τρόλεϊ. Όχι όπως στο σιδηρόδρομο που κώφευε».






















































