ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής (ΗΠΑ), Όσκαρ Βραβεία,


















































Εκτουρκισμός στη Χειμάρρα με την υπογραφή του Βαγγέλη Τάβου: ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ του ισλαμιστικού ιδρύματος «Maarif» στην ελληνική πόλη της Βόρειας
Οι Συμφωνίες του Αβραάμ στο νέο τοπίο: Πώς αλλάζει η Μέση Ανατολή μετά τη Γάζα
Γιάννης Μανιάτης: Μεγάλο ατόπημα της Κομισιόν - «Δίνει» ελληνικά νησιά στην Τουρκία
Πρ. Παυλόπουλος: «Η Τουρκία θέλει να καταπιεί την Κύπρο» - Βλέψεις σε Αιγαίο και Θράκη
Καρυστιανού, Ράμμος και Φαραντούρης μιλάνε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Ρεκόρ τηλεθέασης για την τελευταία δεκαετία σημείωσε η 86η απονομή των βραβείων Όσκαρ της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου, που προσέλκυσε 43 εκατομμύρια τηλεθεατές.
Τα ποσοστά της τηλεθέασης που έδωσε στη δημοσιότητα η Nielsen, δείχνουν ότι το τηλεοπτικό κοινό που παρακολούθησε την φετινή τελετή αυξήθηκε κατά 6,4% σε σχέση με πέρυσι, θετική ένδειξη για το δίκτυο ABC που κατέχει τα δικαιώματα μετάδοσης της εκδήλωσης μέχρι το 2020.
Η τελετή απονομής των Όσκαρ συγκεντρώνει κάθε χρόνο το μεγαλύτερο τηλεοπτικό κοινό μη αθλητικής μετάδοσης στις ΗΠΑ.
Το μεγαλύτερο τηλεοπτικό κοινό που παρακολούθησε τελετή απονομής των Όσκαρ καταγράφηκε το 1998, όταν 55 εκατομμύρια τηλεθεατές είδαν την ταινία “Τιτανικός” να αποσπά 11 χρυσά αγαλματίδια.
Η φετινή τελετή δίχασε τους κριτικούς, με τους περισσότερους να θεωρούν επιτυχημένη οικοδέσποινα της βραδιάς της Έλεν Ντετζενέρις, κρίνοντας ωστόσο ότι το σόου είχε υπερβολικά μεγάλη διάρκεια, καθώς διήρκεσε 3,5 ώρες.
Στη διάρκεια της μετάδοσης εστάλησαν σε ολόκληρο τον κόσμο 14,7 εκατομμύρια μηνύματα στο Twitter που αφορούσαν τα Όσκαρ, σύμφωνα με την εταιρεία Twitter Inc, ενώ σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η δραστηριότητα σε αυτά στη διάρκεια του σόου αυξήθηκε κατά 75% σε σχέση με πέρυσι.























































