ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

















































Ο Νετανιάχου σκοπεύει να καταγγείλει την Τουρκία στον Τραμπ
Τουρκία: Συνετρίβη κοντά στην Άγκυρα το Falcon 50 που μετέφερε τον αρχηγό ΓΕΣ της Δυτ. Λιβύης
Συγκλονιστικά ηχητικά ντοκουμέντα αποκαλύπτουν Ρώσους στρατιώτες να «ακονίζουν μαχαίρια για κανιβαλισμό» λόγω έλλειψης εφοδίων
Η τρομακτική επιστροφή του Ισλαμικού Κράτους - Οι τζιχαντιστές «επιστρατεύουν» την Τεχνητή Νοημοσύνη
Χριστοδουλίδης και Νετανιάχου συζήτησαν για εξοπλιστικά, ενέργεια, διασυνδεσιμότητα, ασφάλεια και ανθεκτικότητα
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Τη δέσμευση της κυβέρνησης για «μαζικούς διορισμούς» στο χώρο της εκπαίδευσης επανέλαβε ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης, μιλώντας στην Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων, ενώ πρόσθεσε ότι αν δεν αργούσε η αξιολόγηση, οι διορισμοί θα ήταν ήδη πραγματικότητα.
Όπως είπε, στόχος είναι να λειτουργήσουν ομαλά τα σχολεία από τον Σεπτέμβρη του 2017.
Εξάλλου, ο υπουργός τόνισε ότι για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, στόχος είναι ένα ευέλικτο σχολείο, σε συνδυασμό με τη μεγαλύτερη δυνατή αυτονομία, μέσα στο πλαίσιο της ισονομίας και της ισότητας.
Για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και ιδιαίτερα για το θέμα των εξετάσεων, ανέφερε: «Το ελληνικό σχολείο δυστυχώς στενάζει κάτω από τις εξετάσεις. Οφείλουμε να αναζητήσουμε προγράμματα που θα δίνουν μεγαλύτερο χρόνο στον ωφέλιμο χρόνο, που είναι ο χρόνος διδασκαλίας».
Ακόμη, ο κ. Φίλης είπε ότι το υπουργείο είναι έτοιμο για νομοθετική πρωτοβουλία για την παροχή από το δημόσιο σχολείο πιστοποιητικών γλωσσομάθειας, αλλά και πτυχίου πληροφορικής.
Τέλος, στην τοποθέτησή του, ανέφερε ότι είναι υπό συζήτηση το θέμα της αναμόρφωσης του μαθήματος των θρησκευτικών και των μαθηματικών.
Ιδιαίτερα για τα θρησκευτικά, ο υπουργός Παιδείας δήλωσε ότι το υπουργείο, που έχει τον τελικό λόγο σύμφωνα με το Σύνταγμα, θα προχωρήσει, μαζί με το ΙΕΠ (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής), από τον Σεπτέμβριο στην άμεση εφαρμογή των νέων προγραμμάτων, που θα «απομακρύνουν το μάθημα από τον κατηχητικό χαρακτήρα του».























































