ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Τα «ξύλινα τείχη» Ελλάδας-Ισραήλ φυλάνε την Ανατ. Μεσόγειο - Ο νεο-οθωμανισμός θα βυθιστεί στις θάλασσές μας!
Qatargate: Ένταλμα σύλληψης για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο
Παραίτηση-σεισμός του Κιρ Στάρμερ υπό το βάρος εσωκομματικής «εξέγερσης»
20 μήνες φυλάκιση στην Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου και 18 μήνες στον Μιχάλη Σταυριανουδάκη - ΕΛ.Α.Σ.: «Ηχηρή απάντηση στην κυβερνητική αλαζονεία»
Ο Νικόλας Φαραντούρης έδειξε σε Ευρωπαίους και Αμερικανούς βουλευτές την τουρκική κατοχή στη βόρεια Κύπρο
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Την ακύρωση του διαγωνισμού με τον οποίο ανατέθηκε η εκπομπή ψηφιακού σήματος στην κοινοπραξία DIGEA ( MEGA, ANT1, STAR, ΣΚΑΪ, ALPHA, Μακεδονία), ζήτησε στη Βουλή , η Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ζωή Κωνσταντοπούλου.
Όπως υποστήριξε, η ψηφιακή εκπομπή δόθηκε για 15 έτη αντί 18 εκατ. ευρώ, που όπως είπε αποτελεί «εξευτελιστικό τίμημα», και επεσήμανε, ότι στον πλειοδοτικό διαγωνισμό συμμετείχε μόνο ένας διαγωνιζόμενος, γεγονός που κατά την εκτίμησή της τον καθιστά «φωτογραφικό».
Απαντώντας ο υφυπουργός Υποδομών Μιχάλης Παπαδόπουλος, τόνισε ότι «Από καμία διάταξη νόμου δεν συνάγεται ότι πρέπει να υπάρξει ακύρωση του διαγωνισμού αν συμμετείχε ένας υποψήφιος και επεσήμανε ότι με την ακύρωση που ζητά η κ. Κωνσταντοπούλου «θα είχαμε απώλεια ζωτικού χρόνου στην ψηφιακή μετάβαση».
Σχετικά με το τίμημα ο υφυπουργός υποστήριξε ότι η ΕΕΤΤ, η οποία υλοποίησε τον διαγωνισμό, «έκανε πάρα πολύ καλά τη δουλειά της και διαφύλαξε τα συμφέροντα του δημοσίου», καθώς «ακολούθησε πλήρως τις επιταγές του ελληνικού και διεθνούς πλαισίου».
























































