ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Μααρίβ: Μεγαλύτερη απειλή για το Ισραήλ η Τουρκία παρά το Ιράν
Δίδυμοι σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ έπληξαν τη Βενεζουέλα
Άγριο φονικό στην Καλλιθέα με νεκρό έναν 15χρονο - Ήταν γνώριμος των Αρχών
Ισχυρός σεισμός 6,9 Ρίχτερ στη βόρεια Ιαπωνία
Ο Αβραμόπουλος προσέφυγε στον Άρειo Πάγο: Ζητά την ακύρωση του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Ως κορυφαία πράξη θεσμικού αυταρχισμού χαρακτηρίζει η Δημοκρατική Αριστερά, το κλείσιμο της ΕΡΤ.
Σύμφωνα με τη ΔΗΜΑΡ το «μαύρο» στη δημόσια ραδιοτηλεόραση ήταν «μαύρο» στη δημοκρατία, αλλά και «μαύρο» στην ιδιωτική ζωή και την καθημερινότητα χιλιάδων εργαζομένων, που απολύθηκαν εν μια νυκτί και δεν έχουν πάρει ακόμα τις αποζημιώσεις τους.
Η ΔΗΜΑΡ υπενθυμίζει ότι μετά το κλείσιμο της ΕΡΤ αποχώρησε από την τότε τρικομματική κυβέρνηση, καθώς δεν μπορούσε «να αποδεχθεί μονομερείς αντιδημοκρατικές μεθοδεύσεις που κατέλυαν κάθε έννοια κυβερνητικής συνεργασίας, επιμένει ότι οι μεταρρυθμίσεις δεν μπορεί και δεν πρέπει να έχουν σχέση με οριζόντιες απολύσεις και λογικές πυγμής».
























































