ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Μααρίβ: Μεγαλύτερη απειλή για το Ισραήλ η Τουρκία παρά το Ιράν
Δίδυμοι σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ έπληξαν τη Βενεζουέλα
Άγριο φονικό στην Καλλιθέα με νεκρό έναν 15χρονο - Ήταν γνώριμος των Αρχών
Ισχυρός σεισμός 6,9 Ρίχτερ στη βόρεια Ιαπωνία
Ο Αβραμόπουλος προσέφυγε στον Άρειo Πάγο: Ζητά την ακύρωση του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Την άποψη ότι το ελληνικό Δημόσιο απασχολεί διπλάσιους υπαλλήλους από αυτούς που χρειάζεται εξέφρασε ο πρώην υπουργός Θεόδωρος Πάγκαλος, τονίζοντας ότι «Χρειάζονται οι μισοί δημόσιο υπάλληλοι».
«Αν υπήρχε μία κυβέρνηση που δεν χρειαζόταν την λαϊκή ψήφο θα έπρεπε να απολύσει τους μισούς δημοσίους υπαλλήλους», είπε στον ΣΚΑΪ και τόνισε πως «σε έναν αριθμό 1.000 ατόμων στην Ελλάδα έχουμε τους περισσότερους αστυνομικούς, εκπαιδευτικούς και υγειονομικούς».
Σημείωσε επίσης ότι «μόλις πετύχαμε το πρωτογενές πλεόνασμα, που είναι μεγάλος άθλος στην μεταπολιτευτική Ελλάδα, αρχίσαμε να κρατάμε δημοσίους υπαλλήλους και υπαλλήλους που έχουν μπει στο Δημόσιο με αμφισβητούμενες διαδικασίες».
«Γι’ αυτό είχα πει ότι το μνημόνιο είναι ευκαιρία και όχι ευτυχία», σχολίασε.
























































