ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































«Εϊλάτ 2035»: Η απάντηση του Ισραήλ στον εμπορικό άξονα Άγκυρας, Ντόχας και Ριάντ
Ερντογάν: Ο αγώνας κατά του Ισραήλ γίνεται «για τη δική μας επιβίωση και για την επιβίωση του [τουρκικού] έθνους μας»
Οι Αρμένιοι της Αμερικής στο πλευρό των Ελληνοαμερικανών: Να μην πάρει η Τουρκία κινητήρες αεροσκαφών
Η Κίμπερλι συναντήθηκε με τον Αντώνη Σαμαρά - Τι έγραψε στο «Χ»
Θρήνος στον Ολυμπιακό: Πέθανε η Κανέλλα Χρυσονίδου - Της είχαν αφιερώσει την Ευρωλίγκα
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Την απόσυρση του αντεθνικού νομοσχεδίου για την ΔΕΗ ζητά ο εκπρόσωπος τύπου των Ανεξάρτητων Ελλήνων Τέρενς Κουίκ.
Ο Τέρενς Κουίκ καταγγέλλει ότι η κυβέρνηση δεν προχωρά στην επιστράτευση των εργαζομέων στην ΔΕΗ για να μην έχει διακοπές ρεύματος ο έλληνας πολίτης αλλά για να προχωρήσει χωρίς αντιδράσεςι τις μνημονιακές της δεσμεύσεις.
Διαβάστε όλη την ανακοίνωση του Τέρνας Κουίκ:
«Άραγε η συγκυβέρνηση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ κάνει την επίταξη «υπερασπιζόμενη», έναντι του φόβου διακοπών ρεύματος το δικαίωμα των νοικοκυριών και επιχειρήσεων σε ηλεκτροδότηση ή για το δικό της «δικαίωμα», με μνημονιακές δεσμεύσεις, να ξεπουλήσει χωρίς αντιρρήσεις και αντιδράσεις ένα εθνικό αγαθό, την ΔΕΗ, που έκτισε ο ελληνικός λαός με τα δικά του χρήματα, επί δεκαετίες, σε κάθε γωνιά της πατρίδας μας;
Οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ εμμένουμε στην απόσυρση του αντεθνικού νομοσχεδίου».
























































