Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλΤουρκίαΚουρδιστάνΟυκρανίαΚορωνοϊός - ΚορονοϊόςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Η Γενική Γραμματεία Απόδημου Ελληνισμού και Δημόσιας Διπλωματίας υποστηρίζει την πρωτοβουλία «Ανοιχτές Πλατφόρμες-Ακροάσεις: Το Μέγαρο ακούει»

Η Γενική Γραμματεία Απόδημου Ελληνισμού και Δημόσιας Διπλωματίας υποστηρίζει την πρωτοβουλία «Ανοιχτές Πλατφόρμες-Ακροάσεις: Το Μέγαρο ακούει»
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Με την υποστήριξη της Γενικής Γραμματείας Απόδημου Ελληνισμού και Δημόσιας Διπλωματίας και στο πλαίσιο της συνεργασίας του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών με την Ένωση Δικαιούχων Έργων Μουσικής (ΕΔΕΜ), Έλληνες και αλλοδαποί μουσικοί από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό αλλά και αλλοδαποί μουσικοί εγκατεστημένοι στην Ελλάδα μπορούν να παρουσιάσουν το έργο τους στην πρωτοβουλία «Ανοιχτές Πλατφόρμες-Ακροάσεις: Το Μέγαρο ακούει».

Στο πλαίσιο της ανωτέρω πρωτοβουλίας, Έλληνες και αλλοδαποί μουσικοί από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό έχουν τη δυνατότητα, εφόσον το επιλέξουν, να παρουσιάσουν τη δουλειά τους, είτε ζωντανά, με φυσική παρουσία στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, είτε διαδικτυακά, με καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων την 14η Φεβρουαρίου 2022.

Στις φυσικές και διαδικτυακές ακροάσεις μπορούν να λάβουν μέρος φωνητικά ή οργανικά σχήματα που αποτελούνται από τουλάχιστον τρία άτομα.

Σε ό,τι αφορά τις φυσικές ακροάσεις ο μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων είναι δεκαέξι ενώ στις διαδικτυακές δεν υπάρχει όριο.

Σε ειδικές περιπτώσεις μπορούν ακόμη να λάβουν μέρος αλλοδαποί μουσικοί που είναι εγκαταστημένοι και δραστηριοποιούνται καλλιτεχνικά στην Ελλάδα.

Ως προς τα κριτήρια αξιολόγησης δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην καινοτομία, την αυθεντικότητα, την τεχνική και ερμηνευτική αρτιότητα, την ενορχήστρωση, την πρωτοτυπία της διασκευής, όπου αυτή απαιτείται, και στη δημιουργική σύνδεση μουσικής και κειμένου, όσον αφορά τα τραγούδια.

Στα φωνητικά έργα μπορεί να χρησιμοποιηθεί η ελληνική ή οποιαδήποτε άλλη γλώσσα.

Σε πρώτη φάση, δίνεται βήμα σε δημιουργούς και ερμηνευτές και ακούγεται το έργο τους στις ακροάσεις.

Σε δεύτερη φάση, οι καλλιτέχνες προβάλλονται στο φιλόμουσο κοινό και αποκτούν πρόσβαση σε ένα ευρύ δίκτυο μουσικών δράσεων (συναυλίες, ηχογραφήσεις, προώθηση στα social media κ.λ.π.).

Η καλλιτεχνική επιτροπή αξιολόγησης αποτελείται από τους:

Γιάννη Βακαρέλη, Καλλιτεχνικός Διευθυντής Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.

Δήμητρα Γαλάνη, ερμηνεύτρια–σύνθετης, μέλος ΕΔΕΜ.

Σταύρο Λάντσια, πιανίστας–συνθέτης, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΔΕΜ.

Δημήτρη Μαραγκόπουλο, συνθέτης, επικεφαλής της Σειράς Γέφυρες.

Τα προηγούμενα χρόνια, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Ανοιχτές Πλατφόρμες», επιλέχθηκαν μέσω ακροάσεων, συγκροτήματα που εμφανίστηκαν στη συνέχεια στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, όπως οι After8, Athens Tango Ensemble, Caja Secreta, Choir on the Stairs, Dretta, Guitar-4tune, Fle[x] String Ensemble, Fonέs–Marina Satti, Manouchodrome, Maracatu, Polis Ensemble, The Music Virus Band, De sol à sol Band κ.ά.

Οι όροι και η φόρμα συμμετοχής βρίσκονται στο παρακάτω link: ΕΔΩ

Κατά τη διάρκεια των ακροάσεων θα τηρηθούν όλα τα προβλεπόμενα μέτρα υγειονομικής προστασίας ως ακολούθως: ΕΔΩ

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Ο Γεραπετρίτης αδειάζει ξανά την Μπακογιάννη για το Κόσοβο

Γεραπετρίτης: «Η ΕΕ και οι χώρες του Κόλπου οφείλουν να αντιμετωπίσουν από κοινού τις προκλήσεις στη Μέση Ανατολή»

Γιάννης Χρυσουλάκης: Έλληνες και Ινδοί συγκροτούν δύο έθνη που συναντιούνται, με αδιάλειπτες και γόνιμες επαφές και ανταλλαγές, στα βάθη της Ιστορίας

ΥΠΕΞ: Η ελληνική κυβέρνηση καταδικάζει τις επιθέσεις του Ιράν προς το Ισραήλ

Χρυσουλάκης: Οι κοινότητες της ελληνικής Διασποράς συνιστούν διακριτή μορφή «ήπιας ισχύος»

Πολιτική Απορρήτου - Στοιχεία Εταιρείας
Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr
Διαβάστε ακόμα...
Ύβρις, άτη, νέμεσις, τίσις – Η πορεία προς τη συντριβή
Οι όροι ύβρις, άτη, νέμεσις και τίσις καθιερώθηκαν στην αρχαία Ελλάδα και είχαν συγκεκριμένη έννοια...