ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Εκτροχιασμός Τρένου, Κώστας Καραμανλής, Προοδευτική Συμμαχία, ΣΥΡΙΖΑ, Τέμπη, Τρένο, Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων,

















































Τουρκία: Συνετρίβη κοντά στην Άγκυρα το Falcon 50 που μετέφερε τον αρχηγό ΓΕΣ της Δυτ. Λιβύης
Συγκλονιστικά ηχητικά ντοκουμέντα αποκαλύπτουν Ρώσους στρατιώτες να «ακονίζουν μαχαίρια για κανιβαλισμό» λόγω έλλειψης εφοδίων
Ένας σε σύγχυση κουτοπόνηρος Ερντογάν τηλεφώνησε στον Πρόεδρο του Λιβάνου για να «χαλάσει» την οριοθέτηση ΑΟΖ με την Κύπρο
Νεκρός ο φιλότουρκος νεο-οθωμανός στρατηγός της Δυτ. Λιβύης - Θεωρίες συνομωσίας για σαμποτάζ
ΝΤΡΟΠΗ! Οι Τούρκοι «πανηγυρίζουν» επειδή η «Νέα Αριστερά» του Χαρίτση εναντιώνεται στη συμμαχία Ελλάδας, Κύπρου, Ισραήλ
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
«Ο Καραμανλής αντί να πιέσει τους αναδόχους για τα έργα ασφαλείας, τους αποζημίωνε με εκατομμύρια για τις πιέσεις του ΣΥΡΙΖΑ» αναφέρει ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, με αφορμή σημερινό δημοσίευμα – αποκάλυψη εφημερίδας.
«Ο Καραμανλής αντί να πιέσει τους αναδόχους για τα έργα ασφαλείας, τους αποζημίωνε με εκατομμύρια για τις πιέσεις του ΣΥΡΙΖΑ.
»Την ώρα που η ανάδοχος εταιρεία δεν προχωρούσε ούτε βήμα το έργο για την τηλεδιοίκηση, ο κ. Καραμανλής αντί να τους πιέζει να ολοκληρώσουν τις συμβατικές τους υποχρεώσεις, τους έδινε και αποζημίωση για να τους επιβραβεύσει.
»Σήμερα η Εφημερίδα των Συντακτών αποκαλύπτει ότι ο κ. Καραμανλής έκανε δώρο 3,3 εκ. ευρώ στην εργολάβο εταιρεία για αποζημιώσεις που ζητούσε, επειδή η προηγούμενη διοίκηση ΟΣΕ – ΕΡΓΟΣΕ επί ΣΥΡΙΖΑ είχε κινήσει διαδικασία έκπτωσής της, λόγω ασυνέπειάς της στην υλοποίηση του έργου.
»Όχι ότι δεν τον ξέραμε, αλλά σήμερα αποκαλύπτεται με τον πιο εμφατικό τρόπο ποιος ήταν ο πραγματικός ρόλος και οι προτεραιότητες του κ. Καραμανλή στο Υπουργείο Μεταφορών.
»Όχι η ολοκλήρωση των έργων ασφαλείας, αλλά η καθυστέρησή τους με δώρα εκατομμυρίων στους επενδυτές και στους εργολάβους.
»Όχι η ασφάλεια στον σιδηρόδρομο, αλλά η απαξίωση των δικλίδων ασφάλειας, με μείωση προσωπικού και αποδιάρθρωση υπηρεσιών για να ανοίξει το δρόμο σε ΣΔΙΤ».























































