Ισλαμικό ΚράτοςΤζιχαντιστέςΚύπροςΙσραήλΚουρδιστάνΤουρκίαΣκόπιαΒαλκάνιαΙράν

Η επιστήμη έλυσε το μυστήριο του μικροσκοπικού «εξωγήινου Άτα» – Ο σκελετός είναι αληθινός, αλλά…

Διαβάστε σχετικά για DNA, Εξωγήινοι, Επιστήμη, ΗΠΑ, Χιλή,

Ήταν μία πραγματικά ασυνήθιστη ανακάλυψη ο ανθρωποειδής σκελετός με μήκος μόλις 15 εκατοστών, με μόνο δέκα ζεύγη πλευρών αντί για τα συνήθη 12 και κυρίως με ένα «εξωγήινο» κωνικό κεφάλι, που είχε ανακαλυφθεί το 2003 στην έρημο Ατακάμα της Χιλής, μέσα σε ένα δερμάτινο σάκο πίσω από μια ερειπωμένη εκκλησία.

Πήρε το παρατσούκλι «Άτα» και μέσω της μαύρης αγοράς αρχαιολογικών ευρημάτων κατέληξε στα χέρια ενός Ισπανού συλλέκτη, ο οποίος πίστεψε ότι απέκτησε τον πρώτο σκελετό εξωγήινου. Ουκ ολίγοι άνθρωποι είχαν την ίδια άποψη.

Τώρα, με αρκετή καθυστέρηση, επιστήμονες στις ΗΠΑ πραγματοποίησαν μια πλήρη γενετική ανάλυση του σκελετού και αποφάνθηκαν ότι αναμφίβολα το DNA του είναι ανθρώπινο.

Ο «Άτα» είναι θηλυκού γένους και αποτελεί ένα μίγμα ευρωπαϊκών και νοτιοαμερικανικών ινδιάνικων γονιδίων, όπως θα περίμενε κανείς από μία κάτοικο της Χιλής.

Όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο, η ασυνήθιστη εμφάνισή της αποδίδεται κατά πάσα πιθανότητα σε μια σειρά από σπάνιες γενετικές μεταλλάξεις, μερικές από τις οποίες ανακαλύπτονται για πρώτη φορά.

Οι μεταλλάξεις αυτές συνδέονται με νανισμό, σκολίωση και άλλες αναπτυξιακές και μυοσκελετικές διαταραχές.

Οι ερευνητές των πανεπιστημίων του Σαν Φρανσίσκο και του Στάνφορντ στην Καλιφόρνια, με επικεφαλής την ειδικό στη βιοπληροφορική Σαντσίτα Μπατατσάρια, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό γενετικής «Genome Research», δήλωσαν ότι ο μύθος περί εξωγήινης καταγωγής καταρρίπτεται οριστικά.

Οι επιστήμονες κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ο σκελετός προέρχεται από ένα κορίτσι έξι έως οκτώ ετών από την περιοχή των Άνδεων, που πέθανε πριν περίπου 40 χρόνια.

Όπως είπαν, ήλθε η ώρα να επιστραφεί στη γεννέτειρά της και να ταφεί κανονικά.

Νέο καραβάνι απελπισίας: Ξεκίνησαν από το Ελ Σαλβαδόρ για να φθάσουν στις ΗΠΑ