Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλΤουρκίαΚουρδιστάνΟυκρανίαΚορωνοϊός - ΚορονοϊόςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Αυστραλία: Το success story του Γιώργου με όπλο το σουβλάκι και το Facebook

Αυστραλία: Το success story του Γιώργου με όπλο το σουβλάκι και το Facebook
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Εντυπωσιάζει το success story του Γιώργου Καρανίκου που κατάφερε με όπλο το σουβλάκι και το facebook να κάνει χρυσές δουλειές στην Μελβούρνη.

Με προϋπηρεσία στα εστιατόρια είδε γρήγορα ότι οι συνήθειες αλλάζουν και έφτιαξε την καντίνα.

Όμως επειδή ο κόσμος δεν κυκλοφορεί μόνο στους δρόμους αλλά κυρίως στα social media άπλωσε τα δίχτυα εκεί για να βρει τους πελάτες.

Σύμφωνα με την ομογενειακή εφημερίδα Νέος Κόσμος ο ομογενής Γιώργος Καρανίκος, μέσα σε πέντε μήνες από τότε που δημιούργησε το κινητό του σουβλατζίδικο, την καντίνα Greek Street Food όπως την ονόμασε έχει καταφέρει όχι μόνο να κάνει χρυσές δουλειές αλλά και να κερδίσει μία από τις πρώτες θέσεις στον κατάλογο αξιολόγησης των κινητών εστιατορίων της Μελβούρνης.

Και όπως όσοι ζουν στη Μελβούρνη γνωρίζουν… δεν είναι και λίγες.

Το κινητό σουβλατζίδικο ταξιδεύει κάθε μέρα σε τρία προς το παρόν προάστια της πόλης, βάζει χειρόφρενο σε πάρκα και γωνιές κεντρικών δρόμων από το μεσημεράκι έως και τις 9.00 το βράδυ και σερβίρει αποκλειστικά και μόνο σουβλάκι.

Και όπως λέει ο εμπνευστής του και ιδιοκτήτης Γιώργος Καρανίκος, οι δουλειές δεν πάνε απλώς καλά, αλλά πολύ, πολύ καλά.

«Οι πελάτες μας είναι κάθε ηλικίας αλλά κυρίως νέοι άνθρωποι. Έχουμε πολλές οικογένειες που έρχονται κάθε εβδομάδα να αγοράσουν το σουβλάκι τους και έχουμε επίσης φροντίσει να κρατήσουμε τις τιμές σε χαμηλά επίπεδα για να μπορούν όλοι ακόμα και οι συνταξιούχοι να έρθουν για φαγητό» λέει ο Γιώργος.

Ο Γιώργος Καρανίκος μπορεί να έχει καταφέρει να κερδίσει με το σουβλάκι του πολλούς… πεινασμένους, αλλά δεν χρειάστηκε ούτε μία φορά να διαφημίσει το κινητό του σουβλατζίδικο.

«Πιστεύω ότι ένα μεγάλο ποσοστό αυτών που έρχονται στην καντίνα προέρχεται από το Facebook. Πιστεύω περίπου ότι το 70% της πελατείας μας προέρχεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς μόνο εκεί ανακοινώνουμε που θα βρισκόμαστε και τις ώρες που θα λειτουργεί η καντίνα. Ο κόσμος μας ακολουθεί αυτό βλέπω εγώ. Έχουμε μερικούς περαστικούς αλλά και αυτούς που άκουσαν από φίλους τους για το σουβλάκι μας και έρχονται και αυτοί να το δοκιμάσουν.

Προσθέτει ότι εκείνο που του έχει κάνει εντύπωση είναι και η διαφήμιση που του κάνουν οι Έλληνες της περιοχής του Northcote, του Coburg αλλά και άλλων περιοχών απ’ όπου περνά με την καντίνα του. «Μερικές φορές περνώ μπροστά από καφετέριες ελληνικές στο Northcote και πολλοί συμπάροικοι που πίνουν τον καφέ τους εκεί χαιρετούν, φωνάζουν μπράβο, γεια σου και άλλα τέτοια. Πραγματικά ενθουσιάζονται. Ενώ είναι και πολλοί άλλοι συμπάροικοι που μας διαφημίζουν στους φίλους και τους γνωστούς τους» αναφέρει. «Μετά αναλαμβάνουμε και εκδηλώσεις οπότε μας γνωρίζουν όλο και περισσότεροι» προσθέτει.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Ανδρουλάκης: Ο Μητσοτάκης ψηφοθήρας με τον Μπελέρη και η Ντόρα βάζει το Κόσοβο στο Συμβούλιο της Ευρώπης

Ο Νίκος Δένδιας στο MIT συναντήθηκε με ειδικούς σε θέματα Τεχνολογίας και Ναυπηγικής

Χρυσουλάκης: Οι κοινότητες της ελληνικής Διασποράς συνιστούν διακριτή μορφή «ήπιας ισχύος»

Ο Νίκος Δένδιας συναντήθηκε με ομογενείς στη Βοστώνη

Χρυσουλάκης: «Υποστήριξη και ανάπτυξη δικτύων και δομών της ομογένειας» – Τσούνης: «Χρειαζόμαστε ηγεσία και η ηγεσία λείπει»

Πολιτική Απορρήτου - Στοιχεία Εταιρείας
Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr