ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Κορωνοϊός - Κορονοϊός, Νότια Κορέα,


















































Η ΕΛ.Α.Σ. συσπειρώνει τη δημοκρατική παράταξη κι απέχει από τη ΝΔ μόνο 6,9 - Εκτός Βουλής Ζωή, Γιάνης και ΣΥΡΙΖΑ
Ισραηλινός ειδικός στο πολιτικό Ισλάμ, Όφερ Μπίνστοκ: «Οι ΗΠΑ τελείωσαν»
Με δακρύβρεχτες θεωρίες συνωμοσίας απαντά η Καρυστιάνου στις αποχωρήσεις στελεχών από το κόμμα της
Μααρίβ: Μεγαλύτερη απειλή για το Ισραήλ η Τουρκία παρά το Ιράν
Ο Τραμπ έτοιμος να δώσει το «πράσινο φως» για αμερικανικούς κινητήρες στα τουρκικά Kaan
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Τα επιβεβαιωμένα κρούσματα μόλυνσης από τον κορονοϊό στη Νότια Κορέα ξεπέρασαν τα 10.000 τα μεσάνυχτα της Πέμπτης προς Παρασκευή, καθώς το προηγούμενο 24ωρο καταγράφηκαν 86 νέα, σύμφωνα με τα Κορεατικά Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης ασθενειών (KCDC).
Ο αριθμός των ασθενών ανέρχεται πλέον συνολικά σε 10.062, σύμφωνα με τα KCDC.
Το περασμένο 24ωρο καταγράφηκαν επίσης πέντε νέοι θάνατοι, με τον απολογισμό των θυμάτων της πανδημίας του κορονοϊού στη Νότια Κορέα να ανέρχεται σε 174.
Ο δείκτης θνησιμότητας ανέρχεται με βάση αυτά τα δεδομένα σε 1,73%.
193 ακόμη ασθενείς έλαβαν εξιτήριο από τα νοσοκομεία όπου νοσηλεύονταν σε απομόνωση μετά την αποθεραπεία τους.
Ο συνολικός αριθμός των ανθρώπων που ιάθηκαν ανέρχεται σε 6.021 μέχρι σήμερα, πάντα κατά τα στοιχεία των KCDC.
Στο μεταξύ, η Samsung Electronics ανακοίνωσε ότι ανέστειλε τη λειτουργία εργοστασίου που παράγει οικιακές συσκευές στις ΗΠΑ, διότι δύο εργαζόμενοί της στην εγκατάσταση αυτή, στην κομητεία Νιούμπερι της Νότιας Καρολίνας προσβλήθηκαν από τον SARS-CoV-2.
Ο γιγαντιαίος νοτιοκορεατικός όμιλος των ηλεκτρονικών ενημέρωσε πως το εργοστάσιο υποβάλλεται σε απολύμανση και ότι θα ξαναρχίσει να λειτουργεί τη Δευτέρα.























































