ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

















































Χάρης Τζήμητρας: Με τη Συμφωνία των Πρεσπών αναχαιτίστηκε η αναγνώριση της γειτονικής χώρας ως «Μακεδονία»
Φήμες ότι ο Ερντογάν σχεδιάζει να «αποκεφαλίσει» τον Χακάν Φιντάν
Κάθε Έλληνας έδωσε σήμερα 212 ευρώ στον Ζελένσκι
Μοσάμπ Χασάν Γιουσέφ: «Οικοδομήθηκαν ψευδή αφηγήματα... που οδήγησαν στο μίσος κατά του εβραϊκού λαού»
Η Χαμάς ήλεγχε το σύστημα ανθρωπιστικής βοήθειας στη Γάζα – Η σιωπή των ΜΚΟ 
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Στάση και στον Πειραιά πριν καταλήξει στο Λίβανο είχε κάνει το μοιραίο πλοίο με τους 2.750 τόνους νιτρικής αμμωνίας, οι οποίοι ξεφορτώθηκαν στο λιμάνι του Λιβάνου και εξερράγησαν το απόγευμα της Τρίτης στην αποθήκη όπου είχαν τοποθετηθεί.
Σύμφωνα με το OPEN, το πλοίο Rhosus φέρεται να άνηκε στην Teto Shipping με έδρα τη Λεμεσό και ιδιοκτήτη τον Grechushkin Igor με καταγωγή από τη Ρωσία.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το πλοίο άνηκε σε κυπριακή εταιρεία και το 2013 αγοράστηκε από τον Grechushkin Igor.
Η νιτρική αμμωνία φαίνεται να φορτώθηκε στην Γεωργία και να είχε τελικό προορισμό την Μοζαμβίκη.
Η επίσημη εκδοχή ήταν πως θα χρησιμοποιούνταν ως συστατικό για λίπασμα.
Όπως ανέφερε το OPEN, το καράβι φορτωμένο με νιτρική αμμωνία είχε φτάσει στην Τουρκία και εκεί άλλαξε πλήρωμα αφού ήταν τέσσερις μήνες απλήρωτο.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το πλοίο με την νιτρική αμμωνία έκανε στάση έπειτα στον Πειραιά για ανεφοδιασμό και φαίνεται πως υπήρξε σύγκρουση του πληρώματος με τον ιδιοκτήτη λόγω της μη καταβολής των δεδουλευμένων τους.
Έπειτα ο καπετάνιος πήγε στη Βηρυτό για να φορτωθούν στο κατάστρωμα αγροτικά μηχανήματα.
Λόγω παλαιότητας το κατάστρωμα δεν άντεξε τόσο μεγάλο βάρος και το 2014 το πλοίο δεσμεύτηκε.
Οι ναυτικοί μετά από 11 μήνες κατάφεραν να απελευθερωθούν.






















































