ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Δημοσκόπηση Interview: Ακλόνητη στη δεύτερη θέση η ΕΛΑΣ - Τι γίνεται με Σαμαρά
ΕΛΑΣ: Αυτή είναι η σκιώδης κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα - Τα ονόματα και οι αρμοδιότητες
Ανατροπή στο διπλό φονικό στο Αίγιο: Στο μικροσκόπιο «ορφανό» DNA στο όπλο
Νόμος Κατσέλη: Νομοθετική ρύθμιση του υπ. Οικονομικών – Τι προβλέπει για δόσεις και αποπληρωμή
Καθαρισμός οικοπέδων: 10 πρακτικές οδηγίες της ΠΟΜΙΔΑ μετά τη λήξη της προθεσμίας
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Πέθανε από μία σπάνια επιπλοκή του κορωνοϊού που του προκάλεσε τρίωρη στύση ένας Αμερικανός ασθενής.
Ο 69χρονος ασθενής από το Οχάιο, που δεν κατονομάζεται, διαγνώστηκε με κορωνοϊό το περασμένο φθινόπωρο και ενώ νοσηλευόταν στο νοσοκομείο, εμφάνισε πριαπισμό.
Ο ασθενής, ο οποίος ήταν παχύσαρκος, μπήκε σε αναπνευστήρα όταν η κατάστασή του επιδεινώθηκε και οι πνεύμονες του άρχισαν να «καταρρέουν» μετά από 10 ημέρες θεραπείας.
Οι γιατροί τον τοποθέτησαν μπρούμυτα ως μία έκτακτη λύση για να βοηθήσουν την κυκλοφορία του αέρα στο σώμα του αλλά όταν επέστρεψε στην αρχική του θέση, οι νοσοκόμοι διαπίστωσαν ότι είχε στύση.
Οι γιατροί που τον κούραραν έγραψαν στο The American Journal of American Medicine ότι η covid-19 προκάλεσε θρόμβωση στο πέος του.
Αμέσως του έβαλαν πάγο στα γεννητικά όργανα για να τον ανακουφίσουν και να φύγει το πρήξιμο αλλά για τρεις ώρες η στύση επέμενε και έτσι οι γιατροί τράβηξαν το αίμα με ένεση. Τελικά ο 69χρονος πέθανε στη ΜΕΘ.























































