ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Σε πλήρη εξέλιξη η στρατιωτική επαναπροσέγγιση Αιγύπτου και Τουρκίας
Δημοσκόπηση Interview: Ακλόνητη στη δεύτερη θέση η ΕΛΑΣ - Τι γίνεται με Σαμαρά
ΕΛΑΣ: Αυτή είναι η σκιώδης κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα - Τα ονόματα και οι αρμοδιότητες
Νόμος Κατσέλη: Νομοθετική ρύθμιση του υπ. Οικονομικών – Τι προβλέπει για δόσεις και αποπληρωμή
Ανατροπή στο διπλό φονικό στο Αίγιο: Στο μικροσκόπιο «ορφανό» DNA στο όπλο
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Θετικός στον κορωνοϊό διαγνώστηκε ο πρώην πρωθυπουργός της Βαυαρίας και εμβληματική μορφή των Χριστιανοκοινωνιστών (CSU) Έντμουντ Στόιμπερ, σύμφωνα με δημοσίευμα της Muenchner Merkur.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα, ο 80χρονος κ. Στόιμπερ, ο οποίος είχε λάβει τη δεύτερη δόση του εμβολίου της AstraZeneca τον περασμένο Ιούλιο, βρίσκεται από το περασμένο Σάββατο σε καραντίνα στο σπίτι του με ελαφρά συμπτώματα, ενώ χθες συμμετείχε -ψηφιακά- στην βράβευση του πρώην Προέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ρομάνο Πρόντι, η οποία έγινε στο Πολυτεχνείο του Μονάχου.
Ο κ. Στόιμπερ περιέγραψε τον κ. Πρόντι ως «έναν από τους πατέρες της επανένωσης της ηπείρου μας», ενώ, σε ό,τι αφορά τον κορωνοϊό, εκπρόσωπός του δήλωσε αργότερα στην BILD ότι τις τελευταίες ημέρες ο Βαυαρός βετεράνος πολιτικός είχε λάβει μέρος σε πολλές συναντήσεις με πολλούς ακόμη συμμετέχοντες, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ανιχνευτεί εύκολα η διαδρομή της μόλυνσης.
Η Βαυαρία είναι αυτή τη στιγμή μια από τις πλέον επιβαρυμένες περιοχές της Γερμανίας, με τον δείκτη των νέων κρουσμάτων ανά 100.000 κατοίκους εντός επτά ημερών να ξεπερνά σε κάποιους περιφέρειες το 110.
Επιπλέον, οκτώ μέλη του κρατιδιακού κοινοβουλίου είναι θετικά στον κορωνοϊό.























































