ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Η ΕΛ.Α.Σ. συσπειρώνει τη δημοκρατική παράταξη κι απέχει από τη ΝΔ μόνο 6,9 - Εκτός Βουλής Ζωή, Γιάνης και ΣΥΡΙΖΑ
Ισραηλινός ειδικός στο πολιτικό Ισλάμ, Όφερ Μπίνστοκ: «Οι ΗΠΑ τελείωσαν»
Με δακρύβρεχτες θεωρίες συνωμοσίας απαντά η Καρυστιάνου στις αποχωρήσεις στελεχών από το κόμμα της
Υεμένη: Πολεμικό «θησαυροφυλάκιο» $900 εκατ. σε κρυπτονομίσματα έχτισαν οι Χούτι
Τεχεράνη: «Διακήρυξη αμερικανικής ήττας» η συμφωνία για τη Μέση Ανατολή
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Εφιαλτική πρόβλεψη για τη Μαριούπολη. 10 χιλιάδες κάτοικοι της πόλης μπορεί να πεθάνουν από χολέρα και άλλες ασθένειες μέχρι το τέλος του έτους.
Γιατροί και υπηρεσίες πληροφοριών προειδοποιούν για ενδεχόμενο ξέσπασμα εξαιρετικά επικίνδυνων μολυσματικών ασθενειών στη ρωσοκρατούμενη Μαριούπολη.
Ο δήμαρχος Vadim Boychenko ανέφερε σχετικά:
«Η κατάσταση της επιδημίας χειροτερεύει κάθε μέρα.
»Μαζικές ταφές σε όλη την πόλη συν βροχή και αύξηση της θερμοκρασίας.
»Ως αποτέλεσμα – μια τεράστια αύξηση των μολυσματικών ασθενειών.
»Η δυσεντερία, η χολέρα και άλλες επικίνδυνες μολυσματικές ασθένειες θα μπορούσαν να σκοτώσουν περίπου 10.000 κατοίκους της Μαριούπολης μέχρι το τέλος του το έτος», αυτό υποστηρίζουν Ουκρανοί γιατροί και επιβεβαιώνεται από τις βρετανικές υπηρεσίες πληροφοριών.
«Ως εκ τούτου, είναι απαραίτητο να ενωθούν οι διεθνείς αποστολές του Ερυθρού Σταυρού και του ΟΗΕ για τη δημιουργία βιώσιμων πράσινων διαδρόμων για να ξεκινήσει η μαζική εκκένωση των ανθρώπων από την πόλη, πριν είναι πολύ αργά», είπε ο δήμαρχος.























































