ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Κράτος «καραγκιόζηδων»! Στη Θεσσαλονίκη μήνυση σε πεθαμένη οδηγό, γιατί δεν παρέδιδε το δίπλωμα
Αίγιο: «Ο Ιταλός στράβωσε γιατί πλήρωσε την ανακαίνιση και η Μαρία έδωσε τα λεφτά στον γιο της»
Συνελήφθη επιδειξίας Μητροπολίτης στα Πετράλωνα - Είπε ότι «για χρόνια παλεύει με κακούς λογισμούς»
Χίος: 51χρονος έσφαξε τον 31χρονο ανιψιό του
Μην προσκαλείτε τη Συρία πίσω στον Λίβανο
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Ο Πρωθυπουργός Ναρέντρα Μόντι κάλεσε τους πολίτες και τις επιχειρήσεις να προχωρήσουν σε εξοικονόμηση καυσίμων και να επαναφέρουν την πρακτική της τηλεργασίας, με στόχο τον περιορισμό της κατανάλωσης βενζίνης και ντίζελ.
Η κίνηση αυτή έρχεται ως επακόλουθο της κατακόρυφης ανόδου των διεθνών τιμών ενέργειας, η οποία ασκεί έντονες πιέσεις στα συναλλαγματικά αποθέματα της Ινδίας.
Σύμφωνα με τον κύριο Μόντι, η εκ νέου υιοθέτηση της εργασίας από το σπίτι -μια πρακτική που εφαρμόστηκε ευρέως κατά την κορύφωση της πανδημίας της COVID-19- θα απέβαινε επωφελής για τη χώρα στην παρούσα συγκυρία.























































