ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Το ελληνικό Κοινοβούλιο ενέκρινε την αγορά πυραυλικών συστημάτων από το Ισραήλ
Εκτουρκισμός στη Χειμάρρα με την υπογραφή του Βαγγέλη Τάβου: ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ του ισλαμιστικού ιδρύματος «Maarif» στην ελληνική πόλη της Βόρειας
Οι Συμφωνίες του Αβραάμ στο νέο τοπίο: Πώς αλλάζει η Μέση Ανατολή μετά τη Γάζα
Γιάννης Μανιάτης: Μεγάλο ατόπημα της Κομισιόν - «Δίνει» ελληνικά νησιά στην Τουρκία
Πρ. Παυλόπουλος: «Η Τουρκία θέλει να καταπιεί την Κύπρο» - Βλέψεις σε Αιγαίο και Θράκη
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Σε λειτουργία τέθηκε την Τετάρτη στην Κίνα μια από τις μεγαλύτερες σε μήκος σιδηροδρομικές γραμμές υψηλής ταχύτητας παγκοσμίως, συνδέοντας την ευημερούσα ανατολική ακτή με τις λιγότερο ανεπτυγμένες περιοχές στα νοτιοδυτικά της χώρας.
Η γραμμή, με μήκος 2.252 χιλιόμετρα, διασχίζει πέντε επαρχίες και μειώνει τη διάρκεια του ταξιδιού από τη Σανγκάη στο Κουνμίνγκ από τις 34 στις 11 ώρες.
Η ανώτατη ταχύτητα των συρμών είναι 330 χιλιόμετρα την ώρα, σύμφωνα με τον Γουάνγκ Τζίντα, που είναι οδηγός αμαξοστοιχιών.
Πρόκειται επίσης για τη μεγαλύτερη σε μήκος στην Κίνα σιδηροδρομική γραμμή υψηλής ταχύτητας που συνδέει τα ανατολικά με τα δυτικά της χώρας. Το 2012 τέθηκε σε λειτουργία η σιδηροδρομική γραμμή Πεκίνου-Γκουανγκτζόου μήκους 2.298 χιλιομέτρων που εκτείνεται από τα βόρεια έως τα νότια της χώρας.
Η Κίνα έχει κατασκευάσει περισσότερα από 20.000 χιλιόμετρα σιδηροδρομικών γραμμών υψηλής ταχύτητας.
Σύμφωνα με το σχέδιο της κυβέρνησης, το μήκος τους αναμένεται να φθάσει τα 45.000 χιλιόμετρα έως το 2030.























































