ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Δημοσκόπηση Interview: Ακλόνητη στη δεύτερη θέση η ΕΛΑΣ - Τι γίνεται με Σαμαρά
ΕΛΑΣ: Αυτή είναι η σκιώδης κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα - Τα ονόματα και οι αρμοδιότητες
Ανατροπή στο διπλό φονικό στο Αίγιο: Στο μικροσκόπιο «ορφανό» DNA στο όπλο
Νόμος Κατσέλη: Νομοθετική ρύθμιση του υπ. Οικονομικών – Τι προβλέπει για δόσεις και αποπληρωμή
Καθαρισμός οικοπέδων: 10 πρακτικές οδηγίες της ΠΟΜΙΔΑ μετά τη λήξη της προθεσμίας
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Η Μπενφίκα ανακοίνωσε την Τετάρτη ακόμη δύο κρούσματα κορωνοϊού, που ήρθαν να προστεθούν στις 17 περιπτώσεις οι οποίες έγιναν γνωστές χθες, «αποδεκατίζοντας» το ρόστερ των Λουζιτανών.
Συγκεκριμένα, οι «αετοί της Λισσαβόνας» κοινοποίησαν τη θετικότητα των Οταμέντι και Ταβάρες.
«Η Μπενφίκα αναφέρει ότι δύο ακόμα κρούσματα εντοπίστηκαν στις πιο πρόσφατες εξετάσεις που πραγματοποιήθηκαν σε επαγγελματίες ποδοσφαιριστές.
»Ο Οταμέντι και ο Ταβάρες βρέθηκαν θετικοί στο νέο κορωνοϊό αυτήν την Τετάρτη», υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση.
Απομένει να φανεί τι θα γίνει με την υποχρέωση της ομάδας στο πορτογαλικό Λιγκ Καπ, καθώς επίκειται ο αγώνας με την Μπράγκα για τα ημιτελικά της διοργάνωσης.
Εν τω μεταξύ, όπως έγινε γνωστό ο τεχνικός της Μπενφίκα, Ζόρζε Ζεσούς, δεν έχει προσβληθεί από τον ιό, παρότι εμφάνισε συμπτώματα.























































