ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Έντρομοι οι Τούρκοι με το Δόγμα Δένδια για το Αιγαίο - Απειλούν την Ελλάδα με πόλεμο και καταστροφή
Ο Νίκος Δένδιας τρομάζει τους Τούρκους - Το υπ. Άμυνας της Τουρκίας απαντά στο Δόγμα Δένδια
Φήμες για δολοφονία του οπλαρχηγού Γιασέρ Άμπου Σαμπάμπ στην Ανατολική Ράφα που πολεμά τη Χαμάς
Το ελληνικό Κοινοβούλιο ενέκρινε την αγορά πυραυλικών συστημάτων από το Ισραήλ
Πούτιν: Θα πάρουμε όλο το Ντονμπάς, ακόμη και με τη βία
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Χτύπα σαν άντρας. Το πασχαλινό αυγό. Αλλά και τον σεξισμό. Το βίντεο του Jumbo για το Πάσχα, ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων, οι περισσότερες εκ των οποίων εστίασαν στην ατάκα με την οποία έκλεινε το σποτ.
Μεταξύ άλλων είχαμε και την αντίδραση του Κέντρου Ερευνών για Θέματα Ισότητας, που ζητά την απόσυρση της διαφήμισης και κάνει λόγο για “προτροπή σε σεξιστικό και στερεοτυπικό περιεχόμενο για τη βία ενάντια στις γυναίκες”. Φυσικά, το σποτάκι έγινε πρώτο θέμα συζήτησης στο διαδίκτυο με τη διεξαγωγή ενός άτυπου debate.
Άλλοι το βρήκαν αστείο, άλλοι προσβλητικό, άλλοι απλώς, cult. Όπως και να’ χει, η διαφημιστική ομάδα του Jumbo κατάφερε να κερδίσει άφθονο “δωρεάν χρόνο” προβολής στα social media της χώρας, και όπως φαίνεται ο ντόρος θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος του Πάσχα.
H “απάντηση” του Jumbo:

Όπως ήταν επίσης αναμενόμενο, μετά την επίσημη “πρεμιέρα” της Λαίδης, είχαμε και τις παρωδίες. Στο παρακάτω βίντεο θα δείτε την ομάδα της ChiProductionsTv να ξεδιπλώνει το ταλέντο της και να στήνει τη διαφήμιση με μια διαφορετική κατάληξη. Spoiler: Το τέλος του βίντεο είναι ακόμα καλύτερο από τα “κανονικά” πλάνα.























































