Ανακάλυψαν γίγαντα δεινόσαυρο στην Αργεντινή

Διαβάστε σχετικά για Αργεντινή, Δεινόσαυροι, Επιστήμη,

Παλαιοντολόγοι πιστεύουν ότι ανακάλυψαν, στην Αργεντινή, το μεγαλύτερο δεινόσαυρο και ένα από τα μεγαλύτερα πλάσματα που περπάτησαν ποτέ στον πλανήτη, ένα «γίγαντα» με ύψος επταώροφου κτιρίου, ο οποίος υπολογίζεται ότι ζύγιζε σχεδόν 80 τόνους.

«Είναι σαν δύο φορτηγά με μια καρότσα το καθένα, το ένα μπροστά στο άλλο και με βάρος 14 ελεφάντων», δήλωσε ο Χοσέ Λουίς Καρμπαλίντο, ένας από τους επιστήμονες που συνέβαλαν στην ανακάλυψη. Όπως διευκρίνισε, το φυτοφάγο έζησε πριν από 95 εκατομμύρια χρόνια. «Πρόκειται για έναν πραγματικό θησαυρό της παλαιοντολογίας. Υπάρχουν άφθονα λείψανα και πολλά βρέθηκαν σχεδόν άθικτα, κάτι που είναι ασυνήθιστο».

Τα απολιθώματα του δεινόσαυρου, τα αποκαλυπτήρια των οποίων έγιναν το Σάββατο στο Παλαιοντολογικό Μουσείο Εγκίντιο Φερούλιο της Αργεντινής, εντοπίστηκαν από έναν αγρότη σε απομακρυσμένη τοποθεσία της Παταγονίας, το 2012. Αρχικά, οι ερευνητές βρέθηκαν μπροστά σε ένα «νεκροταφείο δεινοσαύρων» με εκατοντάδες απολιθώματα, από τα οποία κατάφεραν να ξεχωρίσουν και να ενώσουν περίπου 150 οστά για να σχηματίσουν επτά δείγματα.

«Με δεδομένο το μέγεθος αυτών των οστών, το οποίο ξεπερνά οποιοδήποτε γνωστό γιγαντιαίο ζώο, ο νέος δεινόσαυρος είναι το μεγαλύτερο ζώο που έχει περπατήσει ποτέ πάνω στη Γη», υποστήριξαν οι ερευνητές μιλώντας στο BBC.

Οι ίδιοι πιστεύουν ότι τα ζώα πέθαναν μαζί, εγκλωβισμένα στη λάσπη ή εξαιτίας αφυδάτωσης. Η ανακάλυψη, στο ίδιο σημείο, δεκάδων δοντιών από άλλους δεινόσαυρους, καταδεικνύει ότι οι νεκροί γίγαντες έγιναν βορά σαρκοφάγων δεινοσαύρων, οι οποίοι στην προσπάθειά τους να δαγκώσουν το σκληρό κρέας υπέστησαν… απώλειες.

Κατά τους ερευνητές, οι δεινόσαυροι που καταρρίπτουν κατά τουλάχιστον 7 τόνους το ρεκόρ βάρους του Αργεντινόσαυρου, αποτελούν ξεχωριστό είδος, το οποίο εντάσσεται στο γένος των Τιτανόσαυρων. «Θα ονομαστεί με τρόπο που να περιγράφει τη μεγαλοπρέπειά του και προς τιμήν τόσο της περιοχής όσο και του αγρότη που μας ειδοποίησε για την ανακάλυψη», ανήγγειλαν οι ερευνητές.

Κλιματική Αλλαγή: Το λιώσιμο των πάγων αλλάζει την περιστροφή της Γης και επηρεάζει τη μέτρηση του χρόνου

Σκωτικός Τύπος: Το Ύπατο Συμβούλιο δια την Ελλάδα επαναδιαβεβαίωσε σχέσεις με τα Ύπατα Βραζιλίας και Αργεντινής – Ύπατοι από Κεντρική και Νότια Αμερική στην Αθήνα

Αργεντινή: Πάνω από το 57% του πληθυσμού βυθίστηκε στη φτώχεια

Οι άνθρωποι των επόμενων γενεών ίσως να ζουν μέχρι τα 130 τους χρόνια

Αργεντινή: Ο Μιλέι ορκίστηκε πρόεδρος, εξήγγειλε «σοκ» λιτότητας και τον ζητωκραύγαζαν!