ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































ΗΠΑ: Οργή στο Κογκρέσο για τις εξοπλιστικές «δουλίτσες» Τραμπ με Ερντογάν
Ο Τραμπ εξετάζει την πώληση F-35 στον Ερντογάν - Το Ισραήλ αντιδρά
Άγριο φονικό στην Καλλιθέα με νεκρό έναν 15χρονο - Ήταν γνώριμος των Αρχών
Σε τροχιά σύγκρουσης Ρούμπιο και Τραμπ: «Τρελοί ισλαμιστές» η νέα ηγεσία του Ιράν
Ο Αβραμόπουλος προσέφυγε στον Άρειo Πάγο: Ζητά την ακύρωση του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται να θέσει το υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης σε δημόσια διαβούλευση το νέο σύστημα αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η φιλοσοφία του νέου συστήματος θα αφορά την «κυκλική αξιολόγηση» ή «αξιολόγηση 360 μοιρών», η οποία θα πραγματοποιείται τόσο από τους προϊσταμένους προς τους υπαλλήλους όσο και από τους υφισταμένους στις ανώτερες διοικητικές βαθμίδες.
Σύμφωνα με δηλώσεις του αρμόδιου υπουργού, Γιώργου Κατρούγκαλου, το νέο σύστημα αξιολόγησης του προσωπικού θα έχει ως στόχο την ταχύτερη εξέλιξη των «καλύτερων» εργαζομένων, χωρίς όμως να συνδέεται άμεσα με τις αποδοχές, ενώ δεν θα έχει τιμωρητικό χαρακτήρα για όσους αξιολογηθούν αρνητικά.
Το σχέδιο για το νέο σύστημα αξιολόγησης θα περιλαμβάνει «βαθμολόγηση» των υπαλλήλων από τους προϊσταμένους και τους υφισταμένους, με την ενεργοποίηση θεσμών άμεσης δημοκρατίας αλλά και αξιολόγηση των υπηρεσιών από την κοινωνία. Το νέο σύστημα αξιολόγησης οι υπάλληλοι θα «βαθμολογούνται» σε έξι στάδια.
Με το νέο σύστημα αποσυνδέονται οι αποδοχές από την αξιολόγηση του προσωπικού, ενώ η «βαθμολογία» των υπαλλήλων δεν θα έχει τιμωρητικό χαρακτήρα.
Σε περίπτωση που ένας υπάλληλος λάβει αρνητική βαθμολογία, μέσω της συνέντευξης θα αναζητούνται τρόποι βελτίωσης της αποδοτικότητάς του είτε με μετεκπαίδευση είτε με τη μετάταξή του σε άλλη θέση, όπου θα μπορεί να αποδώσει περισσότερο. Η θετική αξιολόγηση θα επιφέρει την έμμεση αύξηση του μισθού, όταν απελευθερωθεί το σύστημα βαθμολογικής εξέλιξης στο Δημόσιο.























































