Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλΤουρκίαΚουρδιστάνΟυκρανίαΚορωνοϊός - ΚορονοϊόςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Τι “έκοψαν” οι Έλληνες για να αντιμετωπίσουν την κρίση

Τι “έκοψαν” οι Έλληνες για να αντιμετωπίσουν την κρίση
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Καταναλωτές, Οικονομική Κρίση,

Τα αποτελέσματα της έρευνας τους για τις επιπτώσεις της κρίσης στους Έλληνες καταναλωτές», ανακοίνωσαν το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕ.Π.ΚΑ.) και η εταιρία ερευνών και επικοινωνίας TOTHEPOINT.

Τα σημαντικότερα ευρήματα της έρευνας είναι:

1. Το 88,1% των καταναλωτών έχουν μειώσει, γενικά την κατανάλωση, τον τελευταίο χρόνο.

2. Από αυτούς, που δήλωσαν ότι έχουν μειώσει την κατανάλωση

– 82,1% μείωσε τις αγορές ένδυσης – υπόδησης,

– 70,0% τη διασκέδαση,

– 63,1% την αγορά τροφίμων,

– 43,5% τις διακοπές,

– 39,1% τη θέρμανση,

– 36,5% τα καλλυντικά,

– 35,8% το ηλεκτρικό ρεύμα, ύδρευση, τηλεπικοινωνίες,

– 35% τις μετακινήσεις,

– 32,8% τον οικιακό εξοπλισμό,

– 30,9% τα είδη προσωπικής υγιεινής,

– 30,7% τα είδη καθαριότητας σπιτιού,

– 23,6% την υγεία και

– 20,3% την εκπαίδευση.

3. Οι καταναλωτές, σε ποσοστό 48.3% χρησιμοποιούν την τιμή, ως πρώτο κριτήριο, για τις αγορές τροφίμων ενώ το 2015 το ποσοστό ήταν 37,7%. Το κριτήριο της ποιότητας το 2016 μειώθηκε από 32,6% σε 16,4%.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Reuters: Η οικονομική ανάκαμψη της Ελλάδας δεν έχει μεταφραστεί σε βελτίωση του βιοτικού επιπέδου

DW: Γιατί (δεν) είχε δίκιο ο Σόιμπλε για την Ελλάδα

DW: Τα απομνημονεύματα του Σόιμπλε με 100 σελίδες για την ελληνική κρίση

Γερμανία: Στα όρια της ύφεσης η οικονομία – Το 2024 θα είναι μια δύσκολη χρονιά

«Σαρώνει» η ακρίβεια – Κόβουν δαπάνες και «τρώνε» από τα έτοιμα οι καταναλωτές

Πολιτική Απορρήτου - Στοιχεία Εταιρείας
Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr