ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Γιατροί ΕΣΥ, Θεσσαλονίκη, Κεντρική Μακεδονία, Κορωνοϊός - Κορονοϊός, Μακεδονία, Νοσοκομειακοί Γιατροί, Νοσοκομείο Παπαγεωργίου,


















































Ισραήλ - Ο επικεφαλής της Σιν Μπετ προειδοποιεί: «Η επόμενη 7η Οκτωβρίου θα συμβεί στο Εϊλάτ»
Qatargate: Ένταλμα σύλληψης για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο
Ποιος είναι ο Άντι Μπέρναμ, ο επόμενος Πρωθυπουργός του Ηνωμένου Βασιλείου
20 μήνες φυλάκιση στην Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου και 18 μήνες στον Μιχάλη Σταυριανουδάκη - ΕΛ.Α.Σ.: «Ηχηρή απάντηση στην κυβερνητική αλαζονεία»
Ο Νικόλας Φαραντούρης έδειξε σε Ευρωπαίους και Αμερικανούς βουλευτές την τουρκική κατοχή στη βόρεια Κύπρο
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
«Ο τραγικός κατάλογος των υγειονομικών που χάνουν τη ζωή τους από κορονοϊό δεν έχει τέλος», σημειώνει ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχ. Γιαννάκος, καθώς ακόμη μία ιατρός του ΕΣΥ έχασε τη μάχη με τη Covid-19.
«Σήμερα δυστυχώς έχασε τη μάχη για τη ζωή 53χρονη γιατρός ακτινοφυσικός του νοσοκομείου Θεαγενείου, παντρεμένη μητέρα δύο παιδιών», δήλωσε.
Η 53 χρονη δεν έπασχε από κανένα υποκείμενο νόσημα, πρόσθεσε, ενώ «έδωσε πολυήμερο αγώνα διασωληνωμένη στη ΜΕΘ του νοσοκομείου Παπαγεωργίου».
Με αφορμή, δε, το γεγονός πως οι θάνατοι των υγειονομικών από τη νόσο δεν αποζημιώνονται ως εργατικό ατύχημα, όπως ζητά η Ομοσπονδία, ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ επισήμανε:
«Στέρεψαν τα λόγια μας, οι εκκλήσεις στην πολιτεία να πράξει τα αυτονόητα.
»Χορτάσαμε λόγια και συμπάθεια.
»Οι οικογένειες των θανόντων είναι σε απόγνωση. Έχουν ανάγκες. Δεν κατανοούμε τη σιωπή της κυβέρνησης.
»Ο θάνατος των συναδέλφων στον υγειονομικό πόλεμο να χαρακτηρισθεί τώρα με νομοθετική ρύθμιση εργατικό ατύχημα. Κάλλιο αργά παρά ποτέ».
Αξίζει να αναφερθεί, τέλος, πως τα θύματα της επιδημίας από το ΕΣΥ ανέρχονται, πλέον, σε 16, κατά την ΠΟΕΔΗΝ.























































