Ισλαμικό ΚράτοςΤζιχαντιστέςΚύπροςΙσραήλΚουρδιστάνΤουρκίαΣκόπιαΒαλκάνιαΙράν
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Εύη Σιμοπούλου - Μυτιληναίου
Δημοσιογράφος

Νέο Swift Sport! Ήρθε για να σε κεντρίσει!

Νέο Swift Sport!  Ήρθε για να σε κεντρίσει!

Το ολοκαίνουριο SWIFT Sport ήρθε και θα σε κεντρίσει! Ολική ανανέωση που ισορροπεί ιδανικά ανάμεσα στη σπορ οδήγηση και στην ασφάλεια. Το νέο SWIFT Sport είναι το hatchback που σε παρακινεί να ζήσεις στα όρια.

Η 3η γενιά του SWIFT Sport υιοθετεί χαμηλότερη και φαρδύτερη σιλουέτα, με πιο επιθετικό σχεδιασμό και αναλογία ροπής προς βάρος, τέτοια που εξασφαλίζει την κατοχύρωση του SWIFT Sport στην κατηγορία των πραγματικά καυτών hatchback!

«Γνωρίζουμε ότι οι πελάτες μας εκτιμούν μια δυναμική οδηγική εμπειρία περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, γι αυτό κάναμε το νέο SWIFT Sport ελαφρύτερο, ταχύτερο και πιο… ερεθιστικό, από κάθε άποψη», δήλωσε ο Masao KOBORI, επικεφαλής μηχανικός εξέλιξης του SWIFT Sport.

Τα highlights του νέου Swift Sport

Επιδόσεις καυτού hatchback

Το βάρος του αμαξώματος μειώθηκε κατά 80 κιλά, περιοριζόμενο στα 970 κιλά, ενώ η μέγιστη ροπή αυξήθηκε κατά 70 Nm, φτάνοντας τα 230 Nm, με τη χρήση του κινητήρα 1.4 BOOSTERJET. Τη ίδια στιγμή η φημισμένη εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά του SWIFT Sport έγινε καλύτερη και πιο κοφτερή από ποτέ! Το αποτέλεσμα είναι η γνήσια καυτή hatch απόδοση, που ανεβάζει το SWIFT Sport σε ένα ανώτερο επίπεδο.

Δυναμική εμφάνιση

Η αθλητική σιλουέτα του SWIFT Sport και τα διαπιστευτήρια των επιδόσεών του, παίρνουν μορφή μέσα από τη νέα μάσκα και τον εμπρός προφυλακτήρα, με το αεροδυναμικό εμπρός σπόιλερ, τα πλαϊνά μαρσπιέ, τον πίσω διαχύτη και την αεροτομή οροφής. Οι γυαλισμένες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και η διπλή απόληξη της εξάτμισης ολοκληρώνουν την απόλυτη αγωνιστική εικόνα.

Απόλυτη οδηγική εμπειρία

Το νέο εσωτερικό του SWIFT Sport διεγείρει τις αισθήσεις του οδηγού του. Τονισμένες επιφάνειες, χρωματικές αντιθέσεις και όργανα ακριβείας, προσφέρουν την απαραίτητη οπτική σύνδεση, ενώ τα ημιμπάκετ καθίσματα και τα υψηλής ποιότητας υλικά, χαρίζουν στον οδηγό τον απόλυτο έλεγχο της απόλαυσης.

SWIFT Sport: επιδόσεις καυτού hatchback

Με τον κινητήρα 1.4 BOOSTERJET να παράγει 230 Nm ροπής και το συνολικό βάρος να είναι 80 κιλά μικρότερο από αυτό του προκάτοχού του, το ελαφρύτερο και ταχύτερο SWIFT Sport έχει εξελιχθεί σε ένα πραγματικά καυτό hatchback που κάνει την ενθουσιώδη οδήγηση πραγματικότητα.

Περιορισμένο Βάρος, Βελτιωμένο Πάτωμα και Ακαμψία Αμαξώματος για Καλύτερο Κράτημα

Το νέο SWIFT Sport «πατάει» στην πλατφόρμα αμαξώματος «HEARTECT», μια νέας γενιάς πλατφόρμα αμαξώματος της Suzuki που προσφέρει αναβαθμισμένη απόδοση στις βασικότερες κατηγορίες απόδοσης ενός οχήματος, έχοντας χαμηλό βάρος και υψηλή ακαμψία.

Η ευρεία ανάπλαση τη δομής του κάτω μέρους της πλατφόρμας και των εξαρτημάτων που αναρτώνται σε αυτή, οδήγησε στην αντικατάσταση του αποτελούμενου από διαφορετικά τμήματα πλαισίου της προηγούμενης πλατφόρμας, με μία συνεχή που αυξάνει την ακαμψία.

Το νέο πλαίσιο, που έχει ως χαρακτηριστικό την απαλή καμπύλη φόρμα, διαχειρίζεται αποτελεσματικά την ενέργεια, προσφέροντας ασφάλεια σε περίπτωση σύγκρουσης. Συνολικά, η ακαμψία του αμαξώματος έχει μεγιστοποιηθεί μέσω της αύξησης των σημείων ενίσχυσης, βελτιώνοντας ταυτόχρονα τη γραμμικότητα και τον έλεγχο της συμπεριφοράς του αμαξώματος στις αλλαγές κατεύθυνσης.

Επιπρόσθετα της πλατφόρμας “HEARTECT” και του ελαφριού και απορροφητικού αμαξώματος “TECT”, η λεπτομερής εξέλιξη των εξαρτημάτων του εσωτερικού, των καθισμάτων και πολλών άλλων στοιχείων, οδήγησαν στο αποτέλεσμα το συνολικό βάρος να μην ξεπερνά τα 970 κιλά

Κινητήρας 1.4 BOOSTERJET

Ο βενζινοκινητήρας 1.4 BOOSTERJET χαρακτηρίζεται από την υψηλή απόδοση σε συνδυασμό με την οικονομία καυσίμου. Ο νέος υπερτροφοδότης βοηθά τον κινητήρα να παράγει εντυπωσιακή ροπή από τις χαμηλές ακόμα στροφές περιστροφής, ενώ η μικρή σχετικά χωρητικότητα και η τεχνολογία άμεσου ψεκασμού βελτιστοποιούν την κατανάλωση καυσίμου.

Το σύστημα άμεσου ψεκασμού χρησιμοποιεί μπεκ με επτά οπές, επιτρέποντας έτσι αυξημένη πίεση στο καύσιμο και μεγαλύτερο βαθμό ακρίβειας ψεκασμού, με αποτέλεσμα υψηλότερη απόδοση και χαμηλότερες εκπομπές καυσαερίων.

Το σύστημα υπερτροφοδότησης είναι εφοδιασμένο με ελεγχόμενη βαλβίδα εκτόνωσης, η οποία κανονικά παραμένει σε κλειστό κύκλωμα προκειμένου να προσφέρει άμεση απόκριση του κινητήρα σε φυσιολογικές συνθήκες οδήγησης, αλλά ανοίγει για να ελαχιστοποιήσει την κατανάλωση όταν το αυτοκίνητο κινείται με σταθερή ταχύτητα σε ανοιχτό δρόμο.

Η αναλογία ροπής-βάρους στο νέο SWIFT Sport αγγίζει τα 4,2 κιλά / Nm ροπής, κάνοντάς το αυτόματα ένα από τα πιο ανταγωνιστικά καυτά hatch της αγοράς.

Άλλα χαρακτηριστικά του κινητήρα 1.4 BOOSTERJET:

– Σύστημα μεταβλητής πίεσης καυσίμου που μειώνει τις εκπομπές ρύπων
– Μεταβλητό σύστημα ελέγχου του αισθητήρα αέρα εισαγωγής για γρήγορη απόκριση
– Εναλλάκτης αέρα (intercooler) που βελτιώνει την ογκομετρική απόδοση της εισαγωγής
– Κοντοί αυλοί στην πολλαπλή εισαγωγής, πολλαπλή εξαγωγής ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή και εξελιγμένο σύστημα στήριξης για χαμηλό βάρος και περιορισμένο όγκο

Χαρακτηριστικά κινητήρα

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος 1.4 BOOSTERJET (βενζίνη)
Αριθμός κυλίνδρων 4
Αριθμός βαλβίδων 16
Χωρητικότητα (κυβικά εκατοστά) 1.373
Διάμετρος x διαδρομή (χιλιοστά) 73,0 x 82,0
Σχέση συμπίεσης 9,9
Μέγιστη ισχύς PS/rpm 140 / 5.500
Μέγιστη ροπή Nm/rpm 230/2.500-3.500
Σύστημα ψεκασμού Άμεσος
6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο

Βελτιώσεις πραγματοποιήθηκαν στο κιβώτιο που εξόπλιζε το απερχόμενο SWIFT Sport, προκειμένου να επιτευχθούν ακόμα πιο κοντές και ακριβείς αλλαγές ταχυτήτων. Η απαιτούμενη αρχική δύναμη στο λεβιέ προσαρμόστηκε ώστε να επιτευχθεί ομαλή και σαφέστερη αίσθηση κατά την αλλαγή, κάτι που επικουρείται από τις επιπλέον μικρορυθμίσεις που πραγματοποίησαν οι τεχνικοί μας προκειμένου να αυξηθεί η αμεσότητα και η στιβαρότητα.

Ανάρτηση

Δεδομένου του ρόλου του ως το κορυφαίο σπορ μοντέλο στη γκάμα της Suzuki, η ήδη εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά που συναντήσαμε στα προηγούμενα μοντέλα SWIFT Sport έχει εξελιχθεί ακόμα περισσότερο στο νέο SWIFT Sport, με ακόμα καλύτερη οδηγική σταθερότητα, βελτιστοποιημένη στρεπτική ακαμψία και αναβαθμισμένες δυναμικές αντιδράσεις στο όριο.

Εμπρός Ανάρτηση

Συνεχίζοντας τη φιλοσοφία των προκατόχων του, το νέο SWIFT Sport χρησιμοποιεί εμπρός αμορτισέρ της Monroe®* τα οποία φημίζονται για την υψηλή απόδοσή τους. Η αντιστρεπτική είναι παχύτερη και έχει αποκτήσει βάση από Teflon, για μεγαλύτερη σταθερότητα. Τα μουαγιέ και τα ρουλεμάν των τροχών είναι πλέον ένα σώμα, ενώ η απόσταση ανάμεσα στα ρουλεμάν είναι πλέον μεγαλύτερη, αυξάνοντας συνολικά κατά 15% τη σταθερότητα της γωνίας camber κατά τη διάρκεια του στριψίματος.

Αυτές οι αλλαγές επιτρέπουν επιπλέον σφιχτή αίσθηση και στιβαρότητα στο δρόμο, χωρίς να έχει χρειαστεί να αυξηθούν ιδιαίτερα η σκληρότητα των ελατηρίων ή τα εμπρός σινεμπλόκ, και άρα χωρίς να επιβαρύνεται η άνεση, επιτρέποντας την ομαλή επαφή του ελαστικού με το οδόστρωμα.

Πίσω Ανάρτηση

Η πίσω ανάρτηση είναι σχεδιασμένη ειδικά για να προσφέρει την ανώτερη δυνατή σταθερότητα ακόμα και σε υψηλή ταχύτητα. Ο υστερούντας βραχίονας σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε αποκλειστικά για το νέο SWIFT Sport προκειμένου να ελαχιστοποιηθούν οι παραμορφώσεις κατά το στρίψιμο. Η σταθερότητα στη γωνία σύγκλισης/απόκλισης του νέου μοντέλου έχει αυξηθεί κατά 1,4 φορές σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, και η αυτή της γωνίας κάμπερ είναι υψηλότερη σχεδόν κατά τρεις φορές.

Η στρεπτική ακαμψία του ημιάκαμπτου πίσω άξονα έχει ρυθμιστεί ώστε να προσφέρει βέλτιστη σταθερότητα. Όπως και ο προκάτοχός του, έτσι και το νέο SWIFT Sport χρησιμοποιεί πίσω αμορτισέρ της Monroe®*, με επανασχεδιασμένο βαλβίδωμα και εξελιγμένα χαρακτηριστικά απόσβεσης, για βελτιωμένη οδηγική συμπεριφορά και έλεγχο του αυτοκινήτου στο δρόμο.

*Monroe® είναι σήμα κατατεθέν της Tenneco Automotive.

SWIFT Sport: Δυναμική εμφάνιση

Το SWIFT Sport έχει ένα εντελώς νέο, μοναδικό σχεδιασμό στο εμπρός μέρος. Η εμπρός μάσκα και προφυλακτήρας επεκτείνουν τη «μύτη» του αυτοκινήτου περισσότερο από αυτή του συμβατικού SWIFT, αποπνέοντας την αίσθηση της έντασης και της επικείμενης κίνησης.

Οι μυώδεις ώμοι του αμαξώματος, οι μαύρες εμπρός κολώνες και τα κάθετα τοποθετημένα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, όπως τα γνωρίσαμε και στην υπόλοιπη γκάμα του νέου Swift, έρχονται να δέσουν εξαιρετικά με τα μαύρα αεροδυναμικά βοηθήματα που κοσμούν χαμηλά το εμπρός, τα πλαϊνά και το πίσω μέρος και με την αεροτομή οροφής, συνδυάζοντας αρμονικά το λειτουργικό και αεροδυναμικό πλεονέκτημα με τη σπορ αισθητική.

Εμφυσώντας τον απόλυτο οδηγικό ενθουσιασμό στο νέο SWIFT Sport

«Γνωρίζουμε ότι οι πελάτες μας εκτιμούν μια δυναμική οδηγική εμπειρία περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, γι αυτό για την τρίτη γενιά SWIFT Sport το concept εξέλιξης ήταν “Απόλυτος οδηγικός ενθουσιασμός”.»

«Είχαμε μια εξαιρετική βάση για να δουλέψουμε, αφού η πλατφόρμα HEARTECT του νέου SWIFT είναι εντυπωσιακά ελαφριά και στιβαρή. Η ομάδα μας είχε εκατοντάδες νέα σχέδια και μηχανικές ιδέες, αλλά από αυτές, μόνο όσες πρόσθεταν απόδοση και συναίσθημα, κατάφεραν να προχωρήσουν από το στάδιο σχεδιασμού.»

«Κάναμε το αυτοκίνητο χαμηλότερο και φαρδύτερο, και το εφοδιάσαμε με τεχνολογία χαμηλού βάρους.»

«Είναι ελαφρύτερο, πιο αιχμηρό και ταχύτερο. Είναι πιο επιθετικό και γεννά συναισθήματα, αλλά ταυτόχρονα έχουμε εξελίξει στοιχεία που το κάνουν πρακτικό στην καθημερινή χρήση –όπως η αίσθηση του συμπλέκτη, του λεβιέ ταχυτήτων του χειροκίνητου κιβωτίου, τα καθίσματα και το τιμόνι. Όλα όσα τοποθετούν τον οδηγό στην καρδιά της εμπειρίας.»

«Υπάρχει ιστορία πίσω από το SWIFT Sport. Από το 2005 είναι ένα ειδικό μοντέλο που συνδυάζει την πρακτικότητα ενός hatchback με την απόδοση ενός πραγματικού σπορ αυτοκινήτου. Με την τρίτη γενιά περνάμε το παιχνίδι στο επόμενο επίπεδο των πραγματικά καυτών hatchback. Και είμαι πεπεισμένος ότι όταν το οδηγήσετε θα πείτε ΟΥΑΟΥ!»

—Masao KOBORI, επικεφαλής μηχανικός εξέλιξης

Άλλες σχεδιαστικές λεπτομέρειες του νέου SWIFT Sport:

– Μοναδικός σχεδιασμός για την μεγάλη εμπρός χαρακτηριστική κυψελωτή μάσκα
– Ανάγλυφο ανθρακονημάτινο στιλ στην εμπρός μάσκα και σπόιλερ, τα μαρσπιέ και τον πίσω διαχύτη
– Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με λεπτές ακτίνες
– Εμβληματικό σχήμα των διπλών απολήξεων της εξάτμισης που κάνουν αισθητή την παρουσία τους με τις φαρδιές γυαλιστερές επιφάνειές τους

Το μεταξόνιο είναι κατά 20 χιλιοστά μακρύτερο από το προηγούμενο SWIFT Sport, ενώ το μετατρόχιο είναι κατά 40 χιλιοστά φαρδύτερο τόσο εμπρός όσο και πίσω, ευνοώντας τη σταθερότητα στην ευθεία. Σε συνέπεια με την πρόθεση ο σχεδιασμός να ακολουθεί τη σύνδεση συναισθήματος και απόδοσης, το αμάξωμα είναι κατά 15 χιλιοστά χαμηλότερο και κατά 40 χιλιοστά φαρδύτερο, συνθέτοντας μια πιο στιβαρή, αθλητική εικόνα.

Χρώματα Αμαξώματος

Το αποκλειστικό Champion Yellow προέρχεται από το αγωνιστικό αυτοκίνητο της Suzuki Works που συμμετείχε στο Junior World Rally Championship. Συνολικά επτά χρώματα θα είναι διαθέσιμα, ανάμεσά τους τα νέα Burning Red Pearl Metallic και Speedy Blue Metallic που γνωρίσαμε από τη γκάμα του νέου Swift.

Champion Yellow 4(ZFT) Burning Red Pearl Metallic (ZWP) Speedy Blue Metallic (ZWG)

Pure White Pearl (ZVR) Premium Silver Metallic (ZNC) Mineral Grey Metallic (ZMW) Super Black Pearl (ZMV)

SWIFT Sport: Απόλυτη οδηγική εμπειρία

Το νέο SWIFT Sport δημιουργεί ένα εντυπωσιακό, διαδραστικό σπορ περιβάλλον οδήγησης, ξεκινώντας από τις κόκκινες λεπτομέρειες και τον οδηγοκεντρικό πίνακα οργάνων που αμέσως εξιτάρει τη φαντασία του οδηγού. Τα βασικά όργανα ξεχωρίζουν με την αντίθεση των χρωμάτων τους, την ώρα που οι νέοι μετρητές πίεσης τούρμπο και θερμοκρασίας λαδιού ολοκληρώνουν τη σπορ οδηγική εμπειρία. Υλικά υψηλής ποιότητας και επιφάνειες φτιαγμένες με ακρίβεια έχουν χρησιμοποιηθεί σε όλο το ταμπλό, καθώς και στα ημιμπάκετ καθίσματα του SWIFT Sport που επιτρέπουν στον οδηγό να μοιραστεί τη σπορ οδηγική εμπειρία του.

Κάθε σημείο επαφής του οδηγού με το όχημα είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να μεγιστοποιεί τη χρηστικότητα και την οδηγική απόλαυση. Το τιμόνι έχει επίπεδο κάτω μέρος και ανάγλυφη δερμάτινη επένδυση παρέχοντας στιβαρή αίσθηση στο χέρι και υπέροχη εικόνα, με το ματ σατινέ φινίρισμά του, τις γυαλιστερές piano-black λεπτομέρειες και τις κόκκινες ραφές. Με τη σειρά τους, ο λεβιές ταχυτήτων με τις χρωμιομένες λεπτομέρειες και τα αλουμινένια πεντάλ, ενισχύουν τη σπορ αίσθηση σε κάθε διαδρομή.

Το νέο SWIFT Sport εξοπλίζεται επίσης με ηχοσύστημα πολλαπλών λειτουργιών, συμβατό με Bluetooth® Smartphone Linkage* με οθόνη αφής 7 ιντσών, και με τρισδιάστατο σύστημα πλοήγησης με κάρτα Secure Digital.

*Επιτρέπει τη χρήση smartphone applications μέσω των Apple CarPlay, Android Auto™ ή MirrorLink™*.

Προτεραιότητα η ασφάλεια

Όλα τα προτερήματα στην απόδοση και την οδηγική ευχαρίστηση του νέου Suzuki SWIFT Sport έχουν βεβαίως συνδυαστεί και με τα απαιτούμενα χαρακτηριστικά ασφάλειας, ανάμεσά τους το εξελιγμένο σύστημα εμπρόσθιας ανίχνευσης, σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης με διπλούς αισθητήρες, το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, καθώς και άλλες σημαντικά καινοτόμες τεχνολογίες.

Σύστημα εμπρόσθιας ανίχνευσης

Το νέο SWIFT Sport εξοπλίζεται με το σύστημα εμπρόσθιας ανίχνευσης αντικειμένων της Suzuki, το οποίο χρησιμοποιεί συνδυαστικά μια κάμερα και ένα αισθητήρα laser, για να προσφέρει τη μέγιστη δυνατή προστασία. Η κάμερα έχει εξαιρετική απόδοση στις μεσαίες και μεγάλες αποστάσεις, εντοπίζοντας και αναγνωρίζοντας στοιχεία στο δρόμο, όπως τυχόν πεζούς ή τη διαγράμμιση του οδοστρώματος. Ο αισθητήρας laser αποδίδει ιδανικά στον εντοπισμό μικρών αποστάσεων και σε καταστάσεις χαμηλού φωτισμού.

Dual Sensor Brake Support (DSBS)

Κατά την κίνηση το νέο SWIFT Sport χρησιμοποιεί δύο αισθητήρες, μια κάμερα και ένα laser, για να αναγνωρίσει και να καθορίσει την πιθανότητα σύγκρουσης με προπορευόμενο όχημα ή πεζό. Εάν το σύστημα εντοπίσει την πιθανότητα σύγκρουσης , το αυτοκίνητο είτε ειδοποιεί τον οδηγό, είτε ενεργοποιεί την υποβοήθηση πέδησης, είτε ενεργοποιεί αυτόματα τα φρένα, ανάλογα με την περίσ

Σύστημα αποφυγής αλλαγής λωρίδας(Lane Departure Prevention)*

Όταν το όχημα κινείται με ταχύτητα από 60 χλμ/ώρα το σύστημα είναι σχεδιασμένο ώστε να προβλέπει την πορεία του οχήματος και να ειδοποιεί τον οδηγό μέσω λυχνίας στον πίνακα οργάνων και δόνησης του τιμονιού.

Το νέο SWIFT Sport εξοπλίζεται με το πρώτο σύστημα αποτροπής αθέλητης αλλαγής λωρίδας της Suzuki. Σε ταχύτητες ανάμεσα στα 60 και 160 χλμ/ώρα, η λωρίδα αναγνωρίζεται μέσω μιας κάμερας. Όταν οι αισθητήρες εντοπίσουν την πιθανότητα αλλαγής λωρίδας χωρίς τη χρήση του φλας, το σύστημα αυτόματα βοηθά τον οδηγό να επιστρέψει στην λωρίδα κυκλοφορίας του επεμβαίνοντας στο τιμόνι μέσω του ηλεκτρικού συστήματος υποβοήθησης.

Σύστημα προειδοποίησης εκτροπής αυτοκινήτου*

Με ταχύτητα από 60 χλμ/ώρα, το σύστημα ανιχνεύει τις διαχωριστικές γραμμές λωρίδας εκατέρωθεν του αυτοκινήτου και ειδοποιεί τον οδηγό μέσω λυχνίας και ηχητικής ειδοποίησης στην περίπτωση που εντοπίσει κίνδυνο εκτροπής του αυτοκινήτου.

Αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων (High Beam Assist)

Κατά την οδήγηση με ταχύτητα από 40 χλμ./ώρα, η αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων, σχεδιάστηκε για να αλλάζει αυτόματα τους προβολείς μεταξύ μεσαίας και μεγάλης σκάλας ανάλογα με την παρουσία άλλων οχημάτων και του περιβάλλοντος φωτισμού.

Adaptive cruise control

Όταν υπάρχει προπορευόμενο όχημα, ένα χιλιοστομετρικό ραντάρ μετρά την απόσταση από αυτό, και αυτομάτως διατηρεί μεγάλη, μέση ή μικρή απόσταση, κατ’ επιλογή του οδηγού. Όταν δεν υπάρχει προπορευόμενο όχημα, το σύστημα διατηρεί την προκαθορισμένη από τον οδηγό ταχύτητα (από 40 χλμ/ώρα έως 160 χλμ/ώρα).

*Η διαθεσιμότητα εξαρτάται από τη διαμόρφωση του οχήματος

Άλλες τεχνολογίες ασφάλειας

Σύστημα ειδοποίησης εκτάκτου ανάγκης
Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας (ESP®)*2
Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών
Απορροφητικό αμάξωμα τεχνολογίας TECT*3
6 SRS αερόσακοι
Αμάξωμα μετριασμού τραυματισμού πεζών
*1Η διαθεσιμότητα εξαρτάται από τη διαμόρφωση του οχήματος

*2Σήμα κατατεθέν της Daimler AG.

*3Total Effective Control Technology

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Ένας «γάμος» υψηλών επιδόσεων: Naomi Osaka και Nissan GT-R!

Ο Τραμπ έτοιμος να τινάξει στον αέρα τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία

Tι ισχύει για ανασφάλιστα οχήματα και αναγκαστική ακινησία – Τι προβλέπει εγκύκλιος

Τέλος η ελεύθερη κυκλοφορία στις πόλεις των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων

Απίστευτη καταδίωξη: Γκάζωσε από την Αττική Οδό και… «μπούκαρε» στο προαύλιο της Βουλής

Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr