Φοβερό! Επιστήμονες ανακάλυψαν χάπι που μας δίνει 120 χρόνια ζωής

Το χάπι της αντιγήρανσης ανακάλυψαν οι επιστήμονες του Κρατικού Πανεπιστημίου Μόσχας -Λομονόσοφ. Όπως υποστηρίζουν, έχουν ανακαλύψει τον τρόπο να επιβραδύνουν τη διαδικασία γήρανσης του ανθρώπινου σώματος, παρατείνοντας το προσδόκιμο ζωής στα 120 χρόνια.

Οι βιολόγοι του πανεπιστημιακού εργαστηρίου ανακάλυψαν ένα νέου τύπου αντιοξειδωτικό χάπι, το οποίο επηρεάζει τα μιτοχόνδρια – τα λεγόμενα και ενεργειακά «εργοστάσια του κυττάρου» (καθώς τα ένζυμά τους διενεργούν τα στάδια του αερόβιου μεταβολισμού, αποδίδοντας ενέργεια) τα οποία ενεργοποιούν τη διαδικασία της γήρανσης.

Μέχρι στιγμής το χάπι έχει δοκιμαστεί με επιτυχία σε πειραματόζωα. Σύμφωνα με τους ερευνητές βιολόγους, το χάπι έχει απαλλάξει τα ζώα από τις ασθένειες που επιφέρουν τα γηρατειά, επιμηκύνοντας αυτόματα τη διάρκεια ζωής.

Οι ερευνητές προειδοποιούν ότι το φάρμακο αφορά τις ήδη γνωστές ασθένειες που συνδέονται με τη γήρανση και πως το νέο χάπι δεν πρόκειται να αποτελέσει το «ελιξίριο αθανασίας», καθώς δεν πρόκειται να σταματήσουν να εμφανίζονται νέες ασθένειες που θα πλήττουν τους ηλικιωμένους και θα χρήζουν αντιμετώπισης και ανακάλυψης νέων μεθόδων καταπολέμησης.

Ρωσία: Φυλάκιση 16 ετών σε Αμερικανό δημοσιογράφο για κατασκοπεία – Η πρώτη καταδίκη μετά τη λήξη του Ψυχρού Πολέμου