ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Digea, Διαπλοκή, Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, Νέα Δημοκρατία, Σοφία Βούλτεψη, Τηλεόραση,


















































Η ΕΛ.Α.Σ. συσπειρώνει τη δημοκρατική παράταξη κι απέχει από τη ΝΔ μόνο 6,9 - Εκτός Βουλής Ζωή, Γιάνης και ΣΥΡΙΖΑ
Ο Βασίλης Κοκοτσάκης έφυγε από το κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού με θλίψη κι απογοήτευση: «Δεν εκφράζει την πλειοψηφία όλων όσων
Ισραηλινός ειδικός στο πολιτικό Ισλάμ, Όφερ Μπίνστοκ: «Οι ΗΠΑ τελείωσαν»
Με δακρύβρεχτες θεωρίες συνωμοσίας απαντά η Καρυστιάνου στις αποχωρήσεις στελεχών από το κόμμα της
Υεμένη: Πολεμικό «θησαυροφυλάκιο» $900 εκατ. σε κρυπτονομίσματα έχτισαν οι Χούτι
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
«Δεν υπάρχουν άδειες, είναι ψηφιακό το σήμα, είναι παραμύθι όλο αυτό. Τι άδεια να δώσω; Καθένας μπορεί να εκπέμπει με άδεια του ΕΣΡ, δεν έχω καμία σχέση εγώ ως κράτος», είπε η Σοφία Βούλτεψη, υποψήφια βουλευτής της ΝΔ, μιλώντας στο «Κόκκινο» και τον Κώστα Αρβανίτη, υπεραμυνόμενη της μη αναγκαιότητας νομικού πλαισίου για τις τηλεοπτικές άδειες.
Η κ. Βούλτεψη υποστήριξε μάλιστα πως ο έλεγχος του ψηφιακού φάσματος, που αυτή τη στιγμή γίνεται μονοπωλιακά από την Digea, προέκυψε μέσα από «καθαρή διαδικασία, από τη στιγμή που δεν υπήρξε κάποια άλλη προσφορά».
Στην επισήμανση ότι η ΕΡΤ θα μπορούσε να καταθέσει προσφορά αλλά ήταν κλειστή λόγω του «μαύρου», η κ. Βούλτεψη ισχυρίστηκε ότι « η ΕΡΤ μπορεί να φτιάξει κάτι σαν Digea, αλλά μόνο για τα δικά της κανάλια, όχι για τα άλλα».
Όπως είπε μάλιστα για την ΕΡΤ, «η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ δεν άνοιξε την ΕΡΤ, ανοιχτή ήταν, απλώς ονομαζόταν ΝΕΡΙΤ», υποβαθμίζοντας μεταξύ άλλων και το ζήτημα των εργαζομένων. «Η επαναπρόσληψη των απολυμένων δεν σημαίνει ότι ανοίγεις την ΕΡΤ. Δεν έχει σημασία ποιος κάνει εκπομπή, ο ένας ή ο άλλος, η τηλεόραση ήταν ανοιχτή», δήλωσε η κ. Βούλτεψη.
Ερωτώμενη εάν τελικά ήταν σωστό το κλείσιμο της ΕΡΤ, η κ. Βούλτεψη είπε: «Η ΕΡΤ δεν έπρεπε να κλείσει έτσι, με τη μία, αλλά όταν συνεχίζονται οι απεργίες τα σαββατοκύριακα, στην πέμπτη, στην έκτη απεργία, προειδοποιείς, παιδιά θα σας κλείσω».























































