ΙράνΙσραήλΤουρκίαΚουρδιστάνΤεχνητή ΝοημοσύνηΙσλαμικό ΚράτοςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Τη δεύτερη δόση στην ΕΕΤΤ ύψους 3,7 εκατ. ευρώ κατέβαλε η Digea

Τη δεύτερη δόση στην ΕΕΤΤ ύψους 3,7 εκατ. ευρώ κατέβαλε η Digea
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Τη δεύτερη δόση για τα δικαιώματα χρήσης ραδιοσυχνοτήτων επίγειας ευρυεκπομπής ψηφιακού τηλεοπτικού σήματος πανελλαδικής και περιφερειακής εμβέλειας, κατέβαλε η Digea στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων.

Το ύψους της ανερχόταν σε 3,7 εκατομμύρια ευρώ .

Σημειώνεται ότι το ύψος του συνολικού τιμήματος των ψηφιακών συχνοτήτων ανέρχεται σε 18.300.000 ευρώ, τα οποία θα πρέπει να καταβληθούν σε συνολικά 7 δόσεις και σε διάστημα 15 ετών.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Gen Z και πολιτική – Μία σχέση ασυμβίβαστη

Παγκόσμιο Κύπελλο 2026: Το τηλεοπτικό πρόγραμμα της διοργάνωσης από την ΕΡΤ

Στον ΣΚΑΪ η Λένα Φλυτζάνη παρουσιάστρια του κεντρικού δελτίου ειδήσεων

Απόλυτο επικοινωνιακό σκοτάδι: Η Τεχεράνη διατάζει τα κρατικά δίκτυα να αποκρύψουν τις απευθείας συγκρούσεις με τις ΗΠΑ

ΣΚΑΪ-Survivor: Τα νεότερα για την υγεία του Σταύρου Φλώρου μετά τον σοβαρό τραυματισμό του

Πολιτική Απορρήτου - Στοιχεία Εταιρείας
Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr