Ισλαμικό ΚράτοςΤζιχαντιστέςΚυπριακό ΖήτημαΙσραήλΚουρδιστάνΤουρκίαΣκόπιαΒαλκάνιαΙράν
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Ποια κανάλια «πήραν στο μαξιλάρι» τους την offshore Μαρέβας και Πρώτου Θέματος

Ποια κανάλια «πήραν στο μαξιλάρι» τους την offshore Μαρέβας και Πρώτου Θέματος
0

Σε πλήρη επιβεβαίωση των πληροφοριών που μετέδωσε από χθες το απόγευμα το TRIBUNE για τα τηλεφωνήματα από την Πειραιώς στα τηλεοπτικά κανάλια προκειμένου να «θαφτεί» η αποκάλυψη για τη μυστηριώδη offshore που χρηματοδότησε την εταιρία της Μαρέβας Μητσοτάκη αλλά και το Πρώτο Θέμα οδήγησε ένα απλό ζάπινγκ στα χθεσινά δελτία ειδήσεων.

Με εξαίρεση τον Alpha που έπαιξε ακροθιγώς το θέμα λίγο πριν τα αθλητικά, Star, ANT1, Ε και ΣΚΑΙ πήραν την είδηση στο… μαξιλάρι τους, όπως είχε πει στο παρελθόν και η σημερινή εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ, Μαρία Σπυράκη.

Παρά το γεγονός ότι η αποκάλυψη της εφημερίδας Documento είχε προκαλέσει τόσο την αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ από νωρίς το πρωί, όσο και του Μεγάρου Μαξίμου, ζητώντας απαντήσεις για το ποιος βρίσκεται πίσω από την offshore – χρηματοδότη της συζύγου του κ. Μητσοτάκη και της εφημερίδας Πρώτο Θέμα, τα τηλεοπτικά κανάλια, που αλά καρτ κόπτονται για την αντικειμενικότητα και την πολυφωνία και στο παρελθόν κατήγγειλαν πρακτικές «χειραγώγησης» με αφορμή το διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες, επέλεξαν να μην παρουσιάσουν καν το θέμα.

Από το πρωί της Κυριακής, πληροφορίες που έφθαναν στα δημοσιογραφικά γραφεία έκαναν λόγο για τηλεφωνήματα από την Πειραιώς προς τα τηλεοπτικά κανάλια, στα οποία τονιζόταν ότι εάν «παίξει» το θέμα στα δελτία ειδήσεων θα είναι casus belli για τον αρχηγό της ΝΔ.

Σχετικά άρθρα

Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr