ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Εθνικός Ύμνος, Ελληνική Σημαία, Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων,


















































Τα «ξύλινα τείχη» Ελλάδας-Ισραήλ φυλάνε την Ανατ. Μεσόγειο - Ο νεο-οθωμανισμός θα βυθιστεί στις θάλασσές μας!
Qatargate: Ένταλμα σύλληψης για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο
Παραίτηση-σεισμός του Κιρ Στάρμερ υπό το βάρος εσωκομματικής «εξέγερσης»
20 μήνες φυλάκιση στην Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου και 18 μήνες στον Μιχάλη Σταυριανουδάκη - ΕΛ.Α.Σ.: «Ηχηρή απάντηση στην κυβερνητική αλαζονεία»
Ο Νικόλας Φαραντούρης έδειξε σε Ευρωπαίους και Αμερικανούς βουλευτές την τουρκική κατοχή στη βόρεια Κύπρο
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Νέες φωτιές ανάβει το υπουργείο Παιδείας καθώς καταργεί από τα δημοτικά σχολεία το έως τώρα τελετουργικό βάσει του οποίου τα παιδιά τραγουδούσαν τον εθνικό ύμνο με το βλέμμα στη Γαλανόλευκη.
Οι μαθητές το πρωί δεν θα λένε τον εθνικό ύμνο, ούτε έπαρση της σημαίας θα γίνεται καθώς αυτή θα μένει μόνιμα αναρτημένη στον ιστό, όπως σε όλα τα δημόσια κτήρια.
Ως τώρα, όπως αναφέρει και η «Καθημερινή», προβλεπόταν να μένει η σημαία αναρτημένη όπως στις δημόσιες υπηρεσίες, αλλά και να γίνεται επίσημη έπαρσή της με ωδή του εθνικού ύμνου κάθε πρώτη Δευτέρα του μήνα, αλλά και στις εθνικές και τοπικές εορτές.
Με το Προεδρικό Διάταγμα του υπ. Παιδείας κ. Κώστα Γαβρόγλου ορίζεται στο άρθρο 3 παράγραφος 7 μόνο ότι «η σημαία παραμένει ανηρτημένη στον ιστό του σχολείου, όπως προβλέπεται σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες».
Ως προς την πρωινή προσευχή στο προαύλιο του σχολείου, από τη νυν ηγεσία του υπ. Παιδείας «κινδύνευσε» και αυτή. Ωστόσο η μετωπική αποφεύχθηκε καθώς δεν κόπηκε από το πρόγραμμα, αλλά ορίζεται σύμφωνα με το άρθρο 18 ότι «πριν από την έναρξη των μαθημάτων πραγματοποιείται κοινή προσευχή των μαθητών και του διδακτικού προσωπικού στο προαύλιο του σχολείου με ευθύνη των εκπαιδευτικών που εφημερεύουν».
























































