ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Έντρομοι οι Τούρκοι με το Δόγμα Δένδια για το Αιγαίο - Απειλούν την Ελλάδα με πόλεμο και καταστροφή
Ο Νίκος Δένδιας τρομάζει τους Τούρκους - Το υπ. Άμυνας της Τουρκίας απαντά στο Δόγμα Δένδια
Φήμες για δολοφονία του οπλαρχηγού Γιασέρ Άμπου Σαμπάμπ στην Ανατολική Ράφα που πολεμά τη Χαμάς
Το ελληνικό Κοινοβούλιο ενέκρινε την αγορά πυραυλικών συστημάτων από το Ισραήλ
Πούτιν: Θα πάρουμε όλο το Ντονμπάς, ακόμη και με τη βία
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Iκανοποιημένοι δηλώνουν κυβερνητικοί παράγοντες από την απόφαση του διεθνούς διαιτητικού δικαστηρίου για τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά, καθώς εκτιμάται ότι η απόφαση θα επιταχύνει τα σχέδια της κυβέρνησης για την τύχη των ναυπηγείων, την υπαγωγή τους σε καθεστώς ειδικής διαχείρισης και την πώληση τους σε κομμάτια, αλλά και την επανενεργοποίηση της ναυπηγικής γραμμής πολεμικών πλοίων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η απόφαση δεν δικαιώνει το σημερινό ιδιοκτήτη Ισκαντάρ Σάφα και την εταιρεία Privinvest, ιδιοκτήτρια των ναυπηγείων, που είχαν καταφύγει στο διεθνές διαιτητικό δικαστήριο αξιώνοντας αποζημίωση άνω του 1 δισ. ευρώ από το ελληνικό δημόσιο για αθέτηση των όρων της μεταξύ τους συμφωνίας.
Η απόφαση των 500 σελίδων του διαιτητικού δικαστηρίου του Διεθνούς Εμπορικού Επιμελητηρίου (ICC) επιβάλλει βεβαίως στην ελληνική πλευρά την πληρωμή αποζημίωσης 180 εκατ. ευρώ προς την ιδιοκτήτρια εταιρεία. Σύμφωνα ωστόσο με κυβερνητικούς παράγοντες, ικανοποιεί την ελληνική πλευρά, καθώς με την έκδοσή της ξεμπλοκάρουν όλες οι διαδικασίες που σχεδιάζει η κυβέρνηση για το μέλλον του Σκαραμαγκά.
Παράλληλα με δεδομένο ότι το ελληνικό Δημόσιο απαιτεί από την ιδιοκτήτρια των Ελληνικών Ναυπηγείων την ανάκτηση κρατικών ενισχύσεων (περίπου τα 600 εκατ. ευρώ) οι οποίες έχουν χαρακτηριστεί παράνομες από την Ε.Ε., αναμένεται να προταθεί στην άλλη πλευρά συμψηφισμός του επιδικασθέντος ποσού.
Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Οικονομίας, η κυβέρνηση προκρίνει ως λύση την υπαγωγή των ναυπηγείων σε καθεστώς ειδικής διαχείρισης, και την πώλησή τους σε κομμάτια, διαχωρίζοντας το εμπορικό από το στρατιωτικό σκέλος της λειτουργίας τους.
























































