Ισλαμικό ΚράτοςΟυκρανίαΤουρκίαΚουρδιστάνΙσραήλΚορωνοϊός - ΚορονοϊόςΛιβύηΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

«Μπάχαλο» η «επιτελική» κυβέρνηση: «Κάρφωσε» Θεοδωρικάκο και «άδειασε» Οικονόμου ο Στυλιανίδης

«Μπάχαλο» η «επιτελική» κυβέρνηση: «Κάρφωσε» Θεοδωρικάκο και «άδειασε» Οικονόμου ο Στυλιανίδης
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

«Μπάχαλο» η «επιτελική» κυβέρνηση Μητσοτάκη με τον υπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Χρήστο Στυλιανίδη να «καρφώνει» εμμέσως πλην σαφώς τον συνάδελφο του υπουργό Προστασίας του Πολίτη Τάκη Θεοδωρικάκο να «αδειάζει» τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Γιάννη Οικονόμου και να αποδίδει ευθύνες στον Περιφερειάρχη Αττικής Γιώργο Πατούλη, για το χάος στην Αττική οδό, με στόχο να αποποιηθεί τις δικές του ευθύνες.

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο κ. Στυλιανίδης, όχι μόνο δεν είπε μια συγνώμη, όχι μόνο δεν παραδέχτηκε τις ευθύνες τις δικές του και τις κυβέρνησης συνολικά, αλλά πέταξε το μπαλάκι των ευθυνών πρωτίστως στην Αττική Οδό και δευτερευόντως στον Περιφιάρχη Αττικής Γιώργο Πατούλη και δια της πλαγίας στον υπουργό Προστασίας του Πολίτη Τάκη Θεοδωρικάκο.

Συγκεκριμένα ο κ. Στυλιανίδης απέδωσε την πρωτοφανή εικόνα με τους πολύωρους εγκλωβισμούς των οδηγών μέσα στα χιόνια στην Αττική οδό, σε έλλειψη συνεννόησης της εταιρείας που διαχειρίζεται την Αττική Οδό με την Τροχαία της οποίας βέβαια πολιτικής προϊστάμενος είναι ο Τάκης Θεοδωρικάκος.

Παράλληλα βέβαια «άδειασε» και τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Γιάννη Οικονόμου, που είχε σπεύσει να κάνει λόγο για κακή ενημέρωση από την ΕΜΥ για τον καιρό (!) λέγοντας ότι υπήρξε, από πλευράς της ΕΜΥ, που είναι η σύμβουλος του υπουργείου, η προειδοποίηση ότι έχουμε έντονα φαινόμενα.

Βέβαια δεν ξέχασε την «καραμέλα» για τις ευθύνες της Αττικής οδού, αλλά εκεί «πέταξε και το καρφί» για την τροχαία του Θεοδωρικάκου.

«Η Αττική Οδός μας είπε ότι έχει ικανοποιητικά οχήματα.

»Δυστυχώς φαίνεται ότι δεν μπόρεσε να υλοποιήσει το δικό της σχεδιασμό.

»Δεν υπήρξε η συνεννόηση με την τροχαία, όπως υπήρξε με τη Νέα Οδό, στην Αθηνών – Λαμίας, γι’ αυτό εκεί είχαμε σαφή επιτυχία και δεν είχαμε καθόλου προβλήματα.

»Εδώ δυστυχώς, υπήρχαν προβλήματα. Με βάση τη σύμβαση, η Αττική Οδός δεν μπόρεσε να υλοποιήσει το σχεδιασμό που μας είχε υποσχεθεί», ισχυρίστηκε ο κ. Στυλιανίδης.

«Δεν θα αποδώσω ευθύνες πριν να έχω επιστημονική αξιολόγηση.

»Θα γίνει επιτροπή ειδικών επιστημόνων για να αξιολογήσει όλα τα προβλήματα που εμφανίστηκαν στη διαδικασία υλοποίησης του σχεδιασμού.

»Θα ήταν λάθος και ανώριμο από εμένα να κατανείμω ευθύνες χωρίς να έχω τα επιστημονικά δεδομένα.

»Και η ιδία η εξέλιξη στην ηγεσία της Αττικής Οδού, αλλά και η αποδοχή της αποζημίωσης αποδεικνύει ότι υπάρχει θέμα», σημείωσε.

Ερωτηθείς, ειδικότερα, για το κυκλοφοριακό χάος που προκλήθηκε σε κεντρικούς οδικούς άξονες της πρωτεύουσας όπως στην Κατεχάκη, τη Μεσογείων και τη Μαραθώνος, ο κ. Στυλιανίδης είπε ότι «στους κεντρικούς άξονες έχει την ευθύνη η περιφέρεια και σε μικρότερες οδούς οι δήμοι», καρφώνοντας και το Γιώργο Πατούλη.

Τέλος ανέφερε ότι «Δε λέω ότι δεν υπάρχουν παθογένειες στο όλο σύστημα γι’ αυτό πρέπει να τα ξαναδούμε όλα. Και τις συμβάσεις και τον ρόλο του κράτους».

Στο πλαίσιο αυτό, ζήτησε προσχηματικά συγγνώμη από τους ανθρώπους που ταλαιπωρήθηκαν αλλά όχι εξαιτίας της ανικανότητας του και της κυβέρνησης, αλλά επειδή «όλο σύστημα πρέπει να βελτιωθεί».

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Δημοσκόπηση: Ένας στους τέσσερις θέλει αυτοδύναμη ΝΔ – Το 84% δεν είναι ικανοποιημένοι από τα μέτρα για την ακρίβεια

Οικονόμου: «Δεν θα μπούμε σε αντιπαράθεση δηλώσεων με τον Ερντογάν»

ΣΥΡΙΖΑ: Η Google επιβεβαιώνει ότι στην Ελλάδα κρατικές υπηρεσίες έχουν σύστημα παρακολούθησης κινητών

Δημοσκόπηση: Στο 7,4% η διαφορά ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ

Τι λέει ο Μπακογιάννης για την «κόντρα» του με τον Θεοδωρικάκο

Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr
Διαβάστε ακόμα...
Ινστιτούτο Βενετίας – Διεθνές Συνέδριο: Οι Εξισλαμισμοί κατά τη διάρκεια της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας
Εντύπωση και ενδιαφέρον, σε διεθνή κέντρα εξουσίας και δεξαμενές σκέψης, προκάλεσε το διεθνές επιστημονικό συνέδριο...