ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Δημοσκόπηση Interview: Ακλόνητη στη δεύτερη θέση η ΕΛΑΣ - Τι γίνεται με Σαμαρά
ΕΛΑΣ: Αυτή είναι η σκιώδης κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα - Τα ονόματα και οι αρμοδιότητες
Νόμος Κατσέλη: Νομοθετική ρύθμιση του υπ. Οικονομικών – Τι προβλέπει για δόσεις και αποπληρωμή
Ανατροπή στο διπλό φονικό στο Αίγιο: Στο μικροσκόπιο «ορφανό» DNA στο όπλο
Πανελλήνιες 2026: Οι τελικές εκτιμήσεις για τις βάσεις σε Πολυτεχνεία, Νομικές, Ιατρικές και Οικονομικές Σχολές
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Στην επίσημη ιστοσελίδα της Φενέρμπαχτσε μίλησε ο Κώστας Σλούκας για το περιστατικό με το πανό για τον Κεμάλ Ατατούρκ.
Όπως είναι ήδη γνωστό, ο Έλληνας γκαρντ αρνήθηκε να κρατήσει το πανό για τον Κεμάλ Ατατούρκ, με το οποίο βγήκαν στο παρκέ οι παίκτες της Φενέρμπαχτσε.
Κάποιοι φίλοι της τουρκικής ομάδας έβαλαν στο «στόχαστρο» τον Σλούκα για την επιλογή του, αν και πρέπει να αναφερθεί ότι υπήρχαν και αρκετοί φίλοι της Φενέρμπαχτσε που σημείωσαν πως είναι δικαίωμά του να μην κρατήσει το συγκεκριμένο πανό.
Στη δήλωσή του ο Κώστας Σλούκας αναφέρει:
«Έχω μεγάλο σεβασμό για τη χώρα και την ομάδα. Είμαι εδώ για 5 χρόνια.
»Σέβομαι τη χώρα και την ιστορία της. Σίγουρα τίποτα δεν έγινε συνειδητά.
»Ήμουν απόλυτα συγκεντρωμένος στο παιχνίδι δεν κατάλαβα τι έγινε εκείνη τη στιγμή.
»Όλοι ξέρουν ποιος είμαι και πόσο παλεύω για την ομάδα.
»Άλλωστε, είμαι στην ομάδα για πέντε χρόνια και βρίσκομαι σε αυτή τη χώρα.
»Παλεύω για την ομάδα και τη χώρα. Δεν μπορώ ποτέ να αποδεχτώ ότι είμαι ασεβής προς τη χώρα.
»Υπάρχει σπουδαία ιστορία πίσω. Το ξέρω. Πάντα το σέβομαι.
»Ναι, παλεύω ως Έλληνας για πέντε χρόνια αλλά είμαι εδώ κάθε μέρα και η Φενέρ εκπροσωπεί την Τουρκία».
Πηγή: filathlos.gr























































