ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Πρώην Αξιωματούχος της Μοσάντ: Το Ισραήλ να εξοντώνει τζιχαντιστές στην Τουρκία - Διευρυνόμενη επιρροή του Κατάρ εντός της κυβέρνησης Τραμπ
Σε πλήρη εξέλιξη η στρατιωτική επαναπροσέγγιση Αιγύπτου και Τουρκίας
Δημοσκόπηση Interview: Ακλόνητη στη δεύτερη θέση η ΕΛΑΣ - Τι γίνεται με Σαμαρά
ΕΛΑΣ: Αυτή είναι η σκιώδης κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα - Τα ονόματα και οι αρμοδιότητες
Τραμπ: Εάν το Ιράν δεν συμμορφωθεί με τη συμφωνία, θα κάνω αυτό που πρέπει να κάνω
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Οργισμένη ανακοίνωση κατά της διαιτησίας, της ΕΠΟ και της κυβέρνησης εξέδωσε η ΠΑΕ Ολυμπιακός για το παιχνίδι κόντρα στην ΑΕΚ.
Οι ερυθρόλευκοι διαμμαρτύρονται έντονα για τη διαιτησία του Ιταλού ρέφερι Νταβίντε Μάσα στο ντέρμπι με την ΑΕΚ, και μετά την ολοκλήρωση του αγώνα εξέδωσαν εοπίσημη ανακοίνωση, τονίζοντας ότι «Οι αλήτες της ΕΠΟ και η ανίκανη να τους αντιμετωπίσει κυβέρνηση, σκότωσαν το ποδόσφαιρο».
«Σήμερα είδαν ακόμα και οι τυφλοί τι συμβαίνει στο ελληνικό ποδόσφαιρο.
»Η νοθεία, η αλητεία και οι παράνομοι έδειξαν ότι δεν έχουν καμιά συστολή.
»Σας είχαμε πει ότι ο κόσμος μας είναι καζάνι που βράζει! Έκανε πολύ υπομονή.
»Βάπτισαν πέναλτι μια φάση που δεν υπάρχει καμμιά επαφή.
»Δεν πήγαν καν στο βαρ όταν έγινε καθαρό φάουλ πριν απο το γκολ της ΑΕΚ.
»Αηδίασε ολόκληρη η Ελλάδα. Οι αλήτες της ΕΠΟ και η ανίκανη να τους αντιμετωπίσει κυβέρνηση, σκότωσαν το ποδόσφαιρο».























































