


Με σταθερά βήματα προς το μέλλον, η Elvida FOODS, μία από τις πλέον δυναμικά αναπτυσσόμενες εταιρείες του κλάδου των τροφίμων, συνεχίζει να επενδύει σε καινοτομία, ποιότητα και παραγωγική επέκταση.
Στο πλαίσιο αυτό, την Παρασκευή 7 Μαρτίου, η εταιρεία πραγματοποίησε εκδήλωση με το σύνθημα «Μαζί Φτιάχνουμε το Αύριο», θέτοντας τις βάσεις για το επόμενο στάδιο ανάπτυξής της.
Στην εκδήλωση συμμετείχαν 200 εργαζόμενοι, ενώ απονεμήθηκαν τιμητικά βραβεία στα μέλη της ομάδας που συμπλήρωσαν 10, 15 και 20 χρόνια εργασίας, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση της εταιρείας προς το ανθρώπινο δυναμικό της.
«Αυτή η εκδήλωση σηματοδοτεί τη νέα εταιρική μας κουλτούρα, με επίκεντρο τους ανθρώπους μας.
»Επιλέξαμε να γίνει στον χώρο όπου εργαζόμαστε καθημερινά, ώστε να είμαστε όλοι μαζί.
»Είναι η ιδανική στιγμή να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες σε όλους εσάς που με το πάθος και την αφοσίωσή σας συνεχίζετε να μας εμπνέετε καθημερινά», ανέφερε στην ομιλία της η Γενική Διευθύντρια της Elvida FOODS, Γιάννα Καραμήτσα.
Επενδύσεις και επέκταση παραγωγικής δυναμικότητας
Συνεπής στο στρατηγικό της πλάνο, η Elvida FOODS ενισχύει τις επενδύσεις της στην παραγωγική διαδικασία, προκειμένου να βελτιώσει την αποδοτικότητα και να ανταποκριθεί στη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση.
Βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη τα σχέδια για τη δημιουργία ενός νέου, σύγχρονου εργοστασίου παραγωγής προϊόντων κρέατος, πουλερικών, κρεατοσκευασμάτων και έτοιμων γευμάτων, ενισχύοντας σημαντικά την παραγωγική της δυναμικότητα.
Παράλληλα, έχει ολοκληρωθεί η ενσωμάτωση ρομποτικής τεχνολογίας στο υφιστάμενο εργοστάσιο της εταιρείας στο Περιστέρι, μια επένδυση ύψους 700.000 ευρώ, η οποία έχει ήδη αποδώσει σημαντικά αποτελέσματα σε παραγωγικότητα, ποιοτικό έλεγχο και αποδοτικότητα.
«Έχουμε σημαντικά οφέλη ως προς το ποιοτικό αποτέλεσμα, την παραγωγικότητα και το συνολικό capacity της μονάδας», δήλωσε στο INDUSTRY ο κ. Χρήστος Χατζηνικολής, Production Manager της Elvida FOODS.
Επιπλέον, η εταιρεία προχωρά σε επένδυση ύψους 1 εκατ. ευρώ, που αφορά νέα γραμμή παραγωγής παναρισμένων προϊόντων, στοχεύοντας στην ανάπτυξη της κατηγορίας προϊόντων φούρνου, προκειμένου να διευρύνει περαιτέρω τη γκάμα λύσεων που προσφέρει στους πελάτες της.
Επαναστατική αλλαγή στην εικόνα της Elvida FOODS με το Rebranding του Nostimost
Η Elvida FOODS προχωρά σε σημαντικές αλλαγές στην στρατηγική της με το rebranding της σειράς Nostimost, η οποία πλέον ανανεώνεται και αποκτά τη νέα ταυτότητα.
Η νέα αυτή σειρά κατεψυγμένων κρεατοσκευασμάτων στοχεύει να καλύψει τις ανάγκες του επαγγελματία της εστίασης με ένα μοντέρνο και καινοτόμο brand.
Παράλληλα, η εταιρεία διατηρεί ισχυρή παρουσία στην αγορά μέσω του ιστορικού brand, που παραμένει αναγνωρίσιμο για την αυθεντική ελληνική γεύση του γύρου και του σουβλακιού, ενώ προσφέρει και τη σειρά, με premium κοπές Angus Beef από την Αργεντινή, καθώς και το νέο brand «Του Μπαμπά» για τη λιανική, το οποίο προσφέρει έτοιμα κρεατοσκευάσματα.
Ανάπτυξη με συνέπεια και ρεαλιστικούς στόχους
Στην ομιλία της, η κα Καραμήτσα τόνισε ότι η ανάπτυξη δεν βασίζεται σε μεγαλόστομες εξαγγελίες, αλλά σε ρεαλιστικούς στόχους, συνέπεια και σταθερότητα.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην οικονομική σταθερότητα, με την εταιρεία να απορροφά μέρος των αυξήσεων κόστους, διατηρώντας μια συνεπή τιμολογιακή πολιτική, ενισχύοντας έτσι την αξιοπιστία της προς συνεργάτες και πελάτες.
«Η άμεση επικοινωνία με πελάτες και τελικούς καταναλωτές μάς επιτρέπει να κατανοούμε καλύτερα τις πραγματικές ανάγκες της αγοράς και να προσαρμόζουμε στρατηγικά την ανάπτυξή μας», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Δυναμική ανάπτυξη με θετικά οικονομικά στοιχεία
Η Elvida FOODS παρουσίασε αύξηση στον τζίρο της κατά 2% για το 2024, ενώ σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης, η εταιρεία προβλέπει περαιτέρω ανάπτυξη το 2025, με εκτιμώμενη αύξηση της τάξεως του 7%.
Με ένα σαφώς καθορισμένο στρατηγικό πλάνο, ισχυρό χαρτοφυλάκιο brands και στοχευμένες επενδύσεις, η Elvida FOODS συνεχίζει τη δυναμική της πορεία, θέτοντας γερές βάσεις για βιώσιμη ανάπτυξη και ενίσχυση της θέσης της στην αγορά τροφίμων.