ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, Περιφέρεια Αττικής, Ρένα Δούρου, Τραμ, Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης,


















































Το ελληνικό Κοινοβούλιο ενέκρινε την αγορά πυραυλικών συστημάτων από το Ισραήλ
Οι Συμφωνίες του Αβραάμ στο νέο τοπίο: Πώς αλλάζει η Μέση Ανατολή μετά τη Γάζα
Καρυστιανού, Ράμμος και Φαραντούρης μιλάνε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
Πρ. Παυλόπουλος: «Η Τουρκία θέλει να καταπιεί την Κύπρο» - Βλέψεις σε Αιγαίο και Θράκη
Εκτουρκισμός στη Χειμάρρα με την υπογραφή του Βαγγέλη Τάβου: ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ του ισλαμιστικού ιδρύματος «Maarif» στην ελληνική πόλη της Βόρειας
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Τη διακοπή της λειτουργίας του Τραμ «για λόγους πρόληψης» από την περιοχή Κασομούλη έως το Σύνταγμα αποφάσισε το υπουργείο Υποδομών και η Περιφέρεια Αττικής. Έτσι, θα σταματήσει η λειτουργία των σταθμών Φιξ, Λ. Βουλιαγμένης, Ζάππειο και Σύνταγμα.
Όπως είπαν πριν λίγη ώρα σήμερα Τετάρτη ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης και η Περιφερειάρχης Αττικής Ρένα Δούρου από την πρώτη διερεύνηση που έγινε στις περιοχές που περνά ο Ιλισσός (ο οποίος όπως είναι γνωστό έχει καλυφθεί) με αφορμή την υποχώρηση του εδάφους πρόσφατα σε δημοτικό πάρκινγκ στην Καλλιθέα, φαίνεται ότι υπάρχουν σοβαρές διαβρώσεις στην υπόγεια κοίτη του ποταμού.
Μάλιστα το υπουργείο Υποδομών μίλησε για μελέτες που έγιναν για την κατασκευή του Τραμ, πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες και από τις οποίες διαπιστώθηκε η ελλιπής αντιστήριξη της πλάκας πάνω από τον ποταμό, χωρίς να δοθεί τότε η δέουσα σημασία.
Η πρώτη προκαταρκτική αυτοψία που οδήγησε στην παραπάνω απόφαση πραγματοποιήθηκε στην κοίτη του Ιλισσού από Μεσογείων στη συνέχεια Μιχαλακοπούλου έως περίπου την Καλλιθέα.
Οι αυτοψίες επικινδυνότητας θα συνεχιστούν σε όλους τους οδικούς άξονες, προκειμένου να γίνει η μελέτη και να ξεκινήσει το έργο της συντήρησης του Ιλισσού, όπως προφανώς θα έπρεπε να γίνει εδώ και πολλά χρόνια.
Δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή εκτίμηση για τα ακριβή έργα που θα χρειασθούν ούτε για το χρόνο που θα είναι αναγκαίος όπως και για το ύψος της δαπάνης η οποία θα καλυφθεί από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ).























































