ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































ΗΠΑ: Οργή στο Κογκρέσο για τις εξοπλιστικές «δουλίτσες» Τραμπ με Ερντογάν
Ο Τραμπ εξετάζει την πώληση F-35 στον Ερντογάν - Το Ισραήλ αντιδρά
Άγριο φονικό στην Καλλιθέα με νεκρό έναν 15χρονο - Ήταν γνώριμος των Αρχών
Σε τροχιά σύγκρουσης Ρούμπιο και Τραμπ: «Τρελοί ισλαμιστές» η νέα ηγεσία του Ιράν
Ο Αβραμόπουλος προσέφυγε στον Άρειo Πάγο: Ζητά την ακύρωση του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Την άνευ όρων εμπλοκή του ιδιωτικού τομέα Υγείας στη διαχείριση της πανδημίας ζητάει το ΚΙΝΑΛ υπογραμμίζοντας ότι το ΕΣΥ καταρρέει και «είμαστε στο και πέντε».
Σχολιάζοντας τη σημερινή σύσκεψη στο Μαξίμου υπό τον κ. Μητσοτάκη και τις δηλώσεις του πρωθυπουργού για εξέταση της «περαιτέρω συνεργασίας» με τον ιδιωτικό τομέα για την αντιμετώπιση της πανδημίας ο τομεάρχης Υγείας του ΚΙΝΑΛ Αντρέας Πουλάς σημειώνει ότι «τώρα είναι η ώρα των αποφάσεων» και προσθέτει πως η εμπλοκή χωρίς όρους του ιδιωτικού τομέα πρέπει να γίνει «δίχως άλλη συζήτηση».
Αναλυτικά η δήλωση του Ανδρέα Πουλά, υπεύθυνου κοινοβουλευτικού Τομέα Υγείας του ΚΙΝΑΛ έχει ως εξής:
«Φτάνουν πια οι χωρίς αποτέλεσμα συζητήσεις και οι τηλεδιασκέψεις του πρωθυπουργού.
»Τώρα είναι η ώρα των αποφάσεων. Σήμερα το ΕΣΥ καταρρέει από το βάρος της πανδημίας. Είμαστε στο και πέντε.
»Δίχως άλλη συζήτηση, εμπλοκή άνευ όρων του ιδιωτικού τομέα στη διαχείριση της πανδημίας.
»Φτάνουν πια τα παρακάλια!».
























































