Επιστήμονες ψάχνουν εμβόλιο για τον κοροναϊό Covid-19 σε βίντεο game (βίντεο)

Διαβάστε σχετικά για Βίντεο, Κορωνοϊός - Κορονοϊός,

Ο κοροναϊός έχει εξαπλωθεί πλέον σε περισσότερες από 100 χώρες, μέχρι στιγμής, έχουν νοσήσει πάνω από 110.000 άνθρωποι και έχουν καταγραφεί περισσότεροι από 3.800 θάνατοι.

Ωστόσο, υπάρχει κάτι που μπορούμε να κάνουμε για να βοηθήσουμε στον τερματισμό εξάπλωσης της νόσου, χωρίς να χρειάζονται ιατρικές γνώσεις, παρά μόνο ένας υπολογιστής και το ταλέντο για την… επίλυση παζλ.

Οι ερευνητές ανακάλυψαν το τμήμα του κοροναϊού ή COVID-19, το οποίο του επιτρέπει να μολύνει τους ανθρώπους και τώρα οι επιστήμονες ζητούν από τους video gamers να βοηθήσουν στην εξεύρεση ενός τρόπου εξάλειψης του ιού, είτε παίζοντας ένα online βιντεοπαιχνίδι, είτε δωρίζοντας υπολογιστική ισχύ.

Σε μια σειρά παιχνιδιών που ονομάζεται Foldit και δημιουργήθηκε από το Folding@home – οι παίκτες ενθαρρύνονται να αναμετρηθούν ή να συνεργαστούν για την κατασκευή πρωτεϊνών και αμινοξέων.

Στο παζλ κοροναϊών, ο σκοπός είναι να βρεθεί ένα αντίσωμα που μπορεί να καταπολεμήσει τον COVID-19.

Το παιχνίδι δημιουργήθηκε στο τμήμα Επιστήμης και Βιοχημείας του Πανεπιστημίου της Ουάσινγκτον και είναι βασισμένο στη διαδικασία της αναδίπλωσης πρωτεϊνών σε ορισμένες ασθένειες.

Οι παίκτες κάνουν ψηφιακές προσομοιώσεις των μορίων σε παραδόξως ικανοποιητικές συνθέσεις με στόχο τη διάσωση εκατομμυρίων ζωών.

Καλούνται να εντοπίσουν πρωτεΐνες οι οποίες εμποδίζουν τη μετάδοση του κορονοϊού στον ανθρώπινο οργανισμό.

Υπάρχουν δύο διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας στο παζλ.

Στο πιο εύκολο από τα δύο, οι παίκτες αναδιπλώνουν μια υπάρχουσα πρωτεΐνη που αποτρέπει τη μόλυνση από τον κορονοϊό.

Στο πιο δύσκολο επίπεδο σχεδιάζουν την πρωτεΐνη από το μηδέν.

Επιπλέον, το Folding@home ερευνά επίσης νέες πρωτεϊνικές δομές και καλεί όσους έχουν «αχρησιμοποίητους υπολογιστικούς πόρους» να τους διαθέσουν στην ερευνητική προσπάθεια, με την ισχύ τους να χρησιμοποιείται για να παράγει περισσότερα δεδομένα που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε ένα εμβόλιο.

Δείτε το βίντεο:

Γερμανία: 62χρονος εμβολιάστηκε 217 φορές κατά της covid-19

Στη Λάρισα οι νεκροί του κορωνοϊού δεν έχουν «λιώσει» – Στο Νέο Κοιμητήριο σταμάτησαν οι εκταφές

Εμβόλια Covid: Έχουν τελικά σπάνιες αλλά σοβαρές παρενέργειες σύμφωνα με παγκόσμια μελέτη