ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Έντρομοι οι Τούρκοι με το Δόγμα Δένδια για το Αιγαίο - Απειλούν την Ελλάδα με πόλεμο και καταστροφή
Υποκρισία στην ΕΕ: Διαφθορά και ξένη επιρροή πίσω από την επιλεκτική αναγνώριση της Παλαιστίνης
Ο Νίκος Δένδιας τρομάζει τους Τούρκους - Το υπ. Άμυνας της Τουρκίας απαντά στο Δόγμα Δένδια
Φήμες για δολοφονία του οπλαρχηγού Γιασέρ Άμπου Σαμπάμπ στην Ανατολική Ράφα που πολεμά τη Χαμάς
Πούτιν: Θα πάρουμε όλο το Ντονμπάς, ακόμη και με τη βία
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Ακόμη πιο επιθετικοί γίνονται οι αντάρτες Χούτι της Υεμένης καθώς την Τρίτη το μεσημέρι επιβεβαίωσαν ότι επιτέθηκαν με πυραύλους σε δυο φορτηγά πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα.
Σύμφωνα με δηλώσεις του στρατιωτικού εκπροσώπου των Χούτι, Γιαχία Σαρί, οι πύραυλοι στόχευσαν το Morning Tide, ένα φορτηγό πλοίο με σημαία Μπαρμπάντος, βρετανικής ιδιοκτησίας, και το Star Nasia, πλοίο της Star Bulκ Carriers με έδρα την Ελλάδα, η οποία είναι εισηγμένη στο αμερικάνικο χρηματιστήριο.
O εκπρόσωπος των Χούτι επανέλαβε την απειλή για τη διεξαγωγή περισσότερων επιχειρήσεων «αυτοάμυνας» εναντίον «εχθρικών» αμερικανικών και βρετανικών στόχων.
Η βρετανική πλοιοκτήτρια εταιρεία του Morning Tide, η Furadino Shipping, δήλωσε στο πρακτορείο ειδήσεων Reuters ότι το πλοίο πλέει επί του παρόντος χωρίς προβλήματα, αλλά δεν έδωσε περαιτέρω πληροφορίες.
Η εταιρεία ναυτικής ασφάλειας Ambrey δήλωσε ότι το βρετανικό πλοίο πραγματοποίησε ελιγμούς αποφυγής και συνέχισε το ταξίδι του. Δεν αναφέρθηκαν τραυματισμοί.
Όσον αφορά το Star Nasia, το Tradewinds αναφέρει ότι η εταιρεία δεν έχει ακόμη προβεί σε κάποιο σχόλιο και προσθέτει ότι σύμφωνα με τα δεδομένα παρακολούθησης πλοίου το φορτωμένο πλοίο φαίνεται να πλέει κανονικά με ταχύτητα 9,3 κόμβων.
Επίσης καμία άλλη πηγή δεν επιβεβαιώνει οποιαδήποτε επίθεση εναντίον πλοίου που θα ταίριαζε στην περιγραφή του Star Nasia.
Οι Χούτι έχουν εξαπολύσει περί τις 50 επιθέσεις με πυραύλους, μη επανδρωμένα αεροσκάφη και βάρκες εναντίον εμπορικών πλοίων από τις 19 Νοεμβρίου, διαταράσσοντας το παγκόσμιο εμπόριο, επειδή η Ερυθρά Θάλασσα αποτελεί σημαντική διαδρομή για τα πλοία.























































